tuinhout neerkant?? speeltoestellen!!

wij hebben voor Fenne (en later voor mara) super leuke buiten speeltoestellen in hout gezien op 't net van “tuinhout neerkant” maar wij komen van belgië en het is toch ±1 uur rijden dus vroeg ik me af of iemand uit de buurt is of deze firma kent en weet of ze ook echt degelijk, veilig … en leuk zijn???



groetjes

miranda

hoi



je kunt zulke toestellen tegenwoordig ook bij de meeste bouwmarkten kopen



heb die van mij 2e hands voor 75 euro kunnen overnemen via marktplaats.



deze heb ik

Die staat nu toevallig in de folder van de gamma

we willen eigenlijk liefst een nieuwe omdat die 2 dames er toch ook jarenlang plezier aan kunnen hebben!!

Maar liefst een grote met 2 speelhuisjes met balkon en zandbak, een verbindings loopbrug en 3 ‘schommels’!

Hier kan je de basismodellen ook overal krijgen maar niet de grote en als we ze zien zijn ze ‘nog duurder’ dan bij neerkant… :roll:

Wij hebben een kleine tuin en hebben ons oog ook laten vallen op een speeltoestel van jungle gym. Waarschijnlijk wordt het de toren die Ilse laat zien. Wij zijn bij fixet in Bladel gaan kijken want daar staan er enkele. Daar kun je ook de houtpakketen bij bestellen die op maat gezaagd worden. Je kan dan kiezen uit 3 verschillende pakketen. Pakket A is dan het goedkoopst en pakket C het duurst maar dan heb je ook dikkere palen,planken en liggers.

Mijn mannetje heeft hem zelf gemaakt, van dikker hout dan gemiddelde toestellen.

Super!!

in ospel, ongeveer een kwartier rijden bij neerkant vandaan ligt er ook één en die hebben nu 25% korting, ze hebben ook een eigen site

***********************





Edit: Commerciele link verwijderd

@lonneke1980 wrote:

in ospel, ongeveer een kwartier rijden bij neerkant vandaan ligt er ook één en die hebben nu 25% korting, ze hebben ook een eigen site

***********************





Edit: Commerciele link verwijderd




ik heb even gegoogled…eigenhoutje??

Mooi maar wel duur zeg…wow :roll:



bedankt voor de tips…

Ik heb voor onze tuin een gratis houten speelhuis, zandbak en picknicktafel gekregen van de overburen van mijn ouders. In de kringloopwinkel heb ik deze week een speelding gekocht met glijbaantje erbij voor 22,50 en een kruiwagentje voor 2,50 8)



Ik was dus voor weinig geld klaar :mrgreen:

Bij Neerkant ben ik slecht geholpen. Offerte was zoek en afspraken werden niet nagekomen. Vond ze ook erg duur, ben afgehaakt. Gaf geen goede indruk.