try before you die

Het komt wel goed hoor meid!

Mijn motto voor de bevalling was: al duizenden jaren bevallen er vrouwen op deze aard, dus dan zal het mij ook wel lukken :mrgreen:

Owkee toegegeven op dat moment dacht ik NOOOIT WEER.

Maar mijn onderste banner getuigt dat het achteraf allemaal wel meeviel

(of dat ik hardleers ben :lol: )

Mayo, op het moment zelf kan het je allemaal niks schelen hoor wie er allemaal bij zijn terwijl jij daar (half) ontbloot ligt. Ik was zelfs nog nooit getoucheerd/ inwendig onderzocht. Nou dat is die dag ruimschoots ingehaald :lol:

Je moet je echt geen zorgen maken, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb me er van te voren niet druk om gemaakt, ik kon trouwens niet meer naar bevallingsprogramma’s kijken, terwijl ik dat eerder wel deed en nu ook gewoon weer. Heb het allemaal gewoon over me heen laten komen. En ja, het zal er toch uit moeten…

En het allerleukste het ‘point of no return’ - het moment dat je even vermeldt dat ‘ik kan niet meer’, “ik wil niet meer” … alsof je de keuze hebt :roll:

Ha zo herkenbaar…

Ik vond dit dus leuk:



Haalemderuithaalhemderuit :lol: :lol:



Tja, ik noem dit persoonlijk niet gillen…Dit was kermen :wink:

Ja hahahaha, ik moet altijd zo lachen om films waarin de vrouw zegt ’ no way ik hou mijn benen bij elkaar’

uuuh dat had je je iets eerder moeten bedenken meid :mrgreen:

voor een supersnelle bevalling houdt deze vrouw zich nog keurig :shifty: :mrgreen:

ik vond het ook erg ontroerend en bedacht me dat ik nu precies 2 jaar geleden er ook zo bijlag…alleen duurde het toen echt een eeuwigheid :roll:

Heb het ook gezien, was in mijn woonplaats, sterker nog de straat waar de bevalling plaatsvond is de straat die overloopt in onze straat…



De verloskundigenpraktijk waarbij de moeder onder controle was is ook mijn vk praktijk geweest tijdens mijn zwangerschap van Mik…

Hahahhahhaha… Maxime… ja echt als een koe… en weet je, de gezichten die ik erbij trok… ohhh als ik die nu terugzie… :oops:



En dan die mensen die eromheen huppelen, beetje foto’s gaan zitten maken… aambeien en al… :wall: :wall: :wall:



Maar ohh heb jij dat echt meegemaakt… is die vrouw naast je spontaan de stress in geschoten… :oops: moeten ze de muren maar wat dikker maken… elke vrouw heeft kreun/schreeuw recht vind ik…



:wink:

Ik heb ook net even gekeken, ik vind Filemon erg leuk, vooral omdat ie zo leuk werd nagedaan bij Koefnoen :oops: :mrgreen:



Bij iedere bevalling die ik op tv zie moet ik weer huilen, dus ook deze greep me aan. Vertederd door Filemons reactie :inlove:

En vooral toen ze riep ‘ik wil niet meer ik wil niet meer’ oh, dat heb ik ook geroepen, nee, een bevalling is geen pretje. Maargoed, dat gevoel van ‘ik wil niet meer’ duurt zo kort!



:shifty: Ik wil heel graag nog een keer zwanger worden, en heb al 1 normale en 1 supersnelle bevalling achter de rug, maar ik was even vergeten dat ik dan ook nog een keer moet bevallen :oops: :shock: :roll: