Trunki

een goede uitvinding!

Wat vinden jullie?





Me kinderen hebben zo op het vliegveld altijd hun speelgoed bij hun.

En kunnen er nog leuk mee rijden als tijd verdrijf.

Ze voort trekken als de beentjes ff niet meer willen.

Mag mee als handbaggage :mrgreen:

:inlove: dit is léuk!!!

:think: ga 'ns goed nadenken of dit iets voor ons meisje is.

Twijfel alleen of ie echt als handbagage mee mag; denk dat je er snel (veel) meer dan 5 kilo inpropt…

hij is ontzettend leuk, ik ken ze idd wel.

Maar wij vliegen nooit, dus dan staat die een beetje voor de leuk in de voortent, beetje onzinnig :lol:

Geweldig!!! Ik ga eens kijken waar ik ze kan halen! :thumbup:

Hij mag zeker als handbagage mee (ik heb er al een paar keer kinderen mee zien rondlopen op het vliegveld).



Als speelgoed om op te rijden is hij hartstikke leuk, maar het voorttrekken aan zo’n bandje, dat gaat niet echt lekker in de bochten. Ik heb ze namelijk ook om zien slaan - maar dat kan ook aan het kind liggen dat het moet trekken natuurlijk, misschien is er wat oefening nodig. Het lijkt me in elk geval niet echt handig, zeker voor kleine kinderen.

Zelf hebben we voor Laura zo’n kindertrolley op wieltjes met een schuifstang, dat vindt ze echt super stoer. Maar je kan er natuurlijk niet zo leuk op rijden.

Ja die hebben wij ook al een paar jaar…



Hier mocht hij meerdere malen NIET als handbagage mee hoor. En moest dan op de speciale vormenkar.

En die werd bij aankomst ook altijd als laatste uitgepakt dus dat was vaak wachten.



Nu mogen ze hem mee als ze naar oma gaan voor een nachtje. Ook leuk 8)



Maar ik herken je enthousiasme hoor, dat had ik dus ook toen ik hem voor het eerst op een site zag. :smiley:

Het blijft een leuk ding. :inlove:

@Madre wrote:

Ja die hebben wij ook al een paar jaar…



Hier mocht hij meerdere malen NIET als handbagage mee hoor. En moest dan op de speciale vormenkar.

En die werd bij aankomst ook altijd als laatste uitgepakt dus dat was vaak wachten.



Nu mogen ze hem mee als ze naar oma gaan voor een nachtje. Ook leuk 8)



Maar ik herken je enthousiasme hoor, dat had ik dus ook toen ik hem voor het eerst op een site zag. :smiley:

Het blijft een leuk ding. :inlove:




Madre jeetje zeg dat hij niet mee mocht als hand bagage!

Hij voldoet aan de normen toch.



Hier hebben we gelukkig iedere keer het mee mogen nemen als handbagage.

Misschien hadden die incheck mensen 2 keer een slechte dag ofzo 8) :smiley:

@Madre wrote:

Misschien hadden die incheck mensen 2 keer een slechte dag ofzo 8) :smiley:






:smiley: hoop dat ik ze dan niet tref op die dag :smiley:

Wij hebben er ook al een aantal jaren heeeeeeeel veel plezier van. Vliegen dan wel niet, maar voor een nachtje logeren oid vind ik hem echt ideaal. Er zijn nu ook nieuwe in tijgervorm enzo.

Ik heb ze ook al een keer 4 zien “omslaan” in de bocht. Maar inderdaad ze zijn wel superleuk!! :dance: :dance:

:inlove: dochterlief heeft zoooo veel plezier van d’r Trunki gehad!

We vlogen om 5u 's ochtends, dus een halve nacht op Schiphol :zzz: beide kindjes klaarwakker, en spelen maar met de koffer: dan de een erop, de ander duwen, en vervolgens weer afwisselen.

Deann ook supertrots, liep ze daar met d’r koffer achter zich aan te slepen. In de bochten is ie niet altijd even handig nee :silenced: en soms gaat Trunki harder (sneller) dan 't kind :silenced: maar ze heeft er zo’n lol mee gehad!

En, ook niet onbelangrijk: er past echt heel veel in :o :thumbup:

…Zojuist twee Trunki’s besteld; een lieveheersbeestje en de hardroze… :thumbup:

en voor de mensen die op zoek zijn naar een goede deal; bij trendy speelgoed zijn ze nu allemaal 44 euro, dus ook lieveheersbeest en janosh :inlove: