Trunki koffer (nu ook zitverhoger in rugzak!)

Hoe bevalt deze?

De koffer lijkt me zo klein. Kan er voldoende in voor 2 weken zonvakantie ?

Ohw die zijn leuk zeg !! Ik lees even mee, lijkt me wel handig voor als wij op vakantie gaan in de zomer. Kan ze altijd tijdens het wachten etc als zitje/speelgoed gebruiken :wink:

Grappig ding, maar echt niet groot genoeg als ‘echt’ koffer. Onze kinderen hebben er eentje die als handbagage meegaat in het vliegtuig. Volgens mij zijn iets van 50 x 20 x 30. Daar past misschien voor n paar dagen kleding/knuffels/speelgoedjes in.

Bij ons kon er genoeg in voor 7 weken wereldreis 8)

Maar dan heb ik het dus alleen over wat speelgoedjes/knuffels/eigen dingetjes van de meiden. Kleding had ik bij ons in de backpacks gedaan. Als je met z’n vieren op zo’n reis gaat en er maar 2 zijn die de boel daadwerkelijk elke keer versjouwen ben je wel redelijk selectief met inpakken moet ik erbij zeggen :wink:

Ik vind ze echt geweldig! In het vliegtuig gingen ze gewoon onder de stoel voor het kind en konden we er zo bij. Geen zin om door te lopen… Zitten en rijden! We hebben er heel wat bekijks mee gehad 8). Los van dat zijn ze mooi stevig en zien ze er gewoon erg leuk uit :D. Hier een (beetje wazig, maar oke) fotootje van mijn kroost op het vliegveld van Hong Kong :inlove: - meestal trouwens niet in treinvorm maar per kind, dat is toch makkelijker in de bochten :mrgreen:

Zie net dat je kinderen wel wat ouder zijn dan die van ons en het voorttrekken dus waarschijnlijk niet aan de orde is (en de beentjes dan waarschijnlijk ook wel wat te lang zijn), maar die tip is dan voor anderen :wink:

:inlove: ze zijn zoooo leuk!!!

Dochterlief heeft er 1 voor haar 4e verjaardag gekregen en Trunki ging als handbagage mee in het vliegtuig. Er past echt wel heel veel in hoor. Nu gaat ie steeds mee als ze bij een vriendinnetje gaat logeren.

Spullen voor een hele week (of 2) zomervakantie gaat niet passen ben ik bang…

Oh en hier ging broerlief (toen bijna 2) op de (knalroze :inlove: ) koffer zitten en zuslief nam 'm op Schiphol op sleeptouw. Ze pasten er zelfs allebei op :mrgreen:

En oudere kindjes vinden het ongetwijfeld gewoon heel stoer om met hun eigen koffer te lopen :dance:

@Mex wrote:

Maar dan heb ik het dus alleen over wat speelgoedjes/knuffels/eigen dingetjes van de meiden. Kleding had ik bij ons in de backpacks gedaan. Als je met z’n vieren op zo’n reis gaat en er maar 2 zijn die de boel daadwerkelijk elke keer versjouwen ben je wel redelijk selectief met inpakken moet ik erbij zeggen :wink:

Ik vind ze echt geweldig! In het vliegtuig gingen ze gewoon onder de stoel voor het kind en konden we er zo bij. Geen zin om door te lopen… Zitten en rijden! We hebben er heel wat bekijks mee gehad 8). Los van dat zijn ze mooi stevig en zien ze er gewoon erg leuk uit :D. Hier een (beetje wazig, maar oke) fotootje van mijn kroost op het vliegveld van Hong Kong :inlove: - meestal trouwens niet in treinvorm maar per kind, dat is toch makkelijker in de bochten :mrgreen:

oooh krijg er helemaal reis-zin van :inlove: :inlove:

en jij hebt gewoon de janosch versie :inlove: :inlove: (uh of is het ‘gewoon een bij’-versie?)

@Mex wrote:

Oooh wat zijn ze leuk! :inlove: Kan me voorstellen dat jullie daar bekijks mee hebben gehad! :thumbup: leuk zo’n treintje.

Jammer dat mn zoontje van de zomer nog te klein is om er op te kunnen zitten :mrgreen:

:smiley:

Ik ook! Die eeuwige reiskriebel he Fiep? :wink: Denk dat jij alweer eerder gaat dan ik? Ik moet eerst nog maar eens mijn reisverslag afschrijven, kind strakjes op de wereld zetten en dan denken we weer verder :mrgreen:

Het is inderdaad de Janosch bij met de groene wieltjes :inlove: (maar bij aanschaf wisten we niet dat er een verschil was 8))

Wij hebben er eentje cadeau gegeven in juni 2010 bij een geboorte. Nu in november 2011 bij de tweede een kleine trolley cadeau gedaan. Zijn ongeveer even groot volgens de moeder en dan kan er voor een nachtje slapen genoeg in, maar niet voor 2 weken vakantie.

Leuke foto Mex :inlove:

Ik zit nu wel in dubio.

Ik heb voor de kinderen elk een koffer opgegeven naast de handbagage.

Daar betalen we al 50 euro extra voor per koffer.

De trunki is sowieso te klein voor 2 weken maar wel erg handig voor hun eigen spulletjes en om op te zitten. Ze zullen vast vaak wel even willen uitrusten ergens onderweg/vliegveld etc.

Maarrrr, we nemen ook 2 zitverhogers mee omdat we een auto gaan huren. Dat is dan wel heel veel bagage per kind.

Eén grote koffer (kunnen ze zelf trekken), trunki en stoelverhoger.

Toen zag ik dit.

Ziet er ook handig uit! (heetf alleen geen wieltjes haha :D)

En de oudste is straks 7. Misschien ook wel wat oud voor een Trunki… :think:

Ik zou zeggen, de ideale oplossing :thumbup:. Ik heb ze ook gezien, maar nog geen geldig excuus kunnen bedenken om ze aan te schaffen :shifty:. Ze lijken me logistiek gezien ook handiger als je al met 4 koffers op pad gaat, alles wat op een rug hangt zit niet in de weg, het backpackprincipe :wink:

Op de Trunki hebben ze in de praktijk weinig gezeten, op de vliegvelden gingen ze eerder op een normale stoel en werd de Trunki een voetensteun 8)

Waar gaan jullie heen?

@Karin2 wrote:

Toen zag ik dit.

Ziet er ook handig uit! (heetf alleen geen wieltjes haha :D)

:angel: linkje? (via pb)

Dat ziet er echt ideaal uit zeg!!

(wij gaan waarschijnlijk deze zomer ook met vliegtuig en misschien boot op pad, en gaan op de plaats van bestemming ook regelmatig weg met de auto. 2 jaar geleden zat de jongste wel in een ‘echte’ kinderstoel, de oudste werd op een ‘stoelverhoger’ vervoerd… yeah right, dat bleek dus een wipstoel te zijn die ze met de gordels vast hadden gemaakt :wall: :wall: :wall: daar trappen we dit jaar niet meer in :naughty: en ik zat ook al te piekeren hoe we én 2 of 3 grote koffers, én 4x handbagage én 2 stoelverhogers mee 't vliegtuig in gaan krijgen… en dan later op de boot, of eventueel in de bus… ligt een beetje aan hoe we de reis gaan plannen. Maar dit lijkt dan de perfecte oplossing :thumbup: )

Het heet een Trunki Boostapak, googlen maar… 8)

De uitgave verdien je trouwens gauw terug als je ziet wat het soms kost om bij een huurauto kinderzitjes bij te huren…

:thumbup: bedankt, ga ik nu meteen doen!

het loont de moeite om bij onze engelse buren te kijken, daar kost hij omgerekend inclusief bezorging 45 euro!

de stoelverhoger dan.

Heb je hier wat aan:

*Draaghandvat

*Afsluitbare slotjes

*Bagage banden in de koffer

*Extra opbergvakje

*Rijdend reiskoffertje

*Gewicht trunki: 1,7 kg

*Kinderen kunnen zittend uitrusten op de

trunki, of meerijden

*Afm: 46x20x31 cm

*Max belastbaar gewicht: 50 kg

*Inhoud: 18 liter

*Vanaf 3 + jaar

*Goedgekeurd als handbagage op het vliegtuig

jaha mex, reiskriebels, die gaan nooit weg als ze eenmaal in je lijf zitten…

en ik wacht geduldig op je verslag :mrgreen:

als het om autostoeltjes gaat:

je hebt ook opblaasbare autostoeltjes die aan de veiligheidseisen schijnen te voldoen

Ik heb 2 boostapaks besteld bij Amazon, hier bestel ik wel vaker.

Het prijsverschil is ook enorm. In NL kosten de boostapaks € 70 per stuk.

Ik heb er nu 2 voor € 90,= :thumbup:

Ik ben er wel blij mee. Zo hebben de kinderen een eigen verhoger incl rukzak, kan best wat in. Bovendien hoeven we niks extra te betalen om de zitverhoger mee aan boord te nemen van het vliegtuig (Wat ik belachelijk vind, ze zitten er toch op? Daarbij zouden we wel gratis een kinderwagen mee mogen nemen, dat neemt toch veel meer ruimte in beslag ? :wall: Maar goed, die hebben we niet meer nodig voorlopig)

Verder kunnen we de paks ook nog goed verkopen op MP na de vakantie. Dat levert vast nog wel 30 euro per stuk op als ze er nog goed uitzien.