True Blood (voor liefhebsters van vampierenseries)

Al zappend kwam ik gisteravond toevallig bij Canvas terecht, die de eerste twee afleveringen van True Blood uitzond. Zooooo, wat een gave serie zeg!! Wie volgt 'm ook?

Ik heb weleens afleveringen gekeken ja, maar nog nooit vanaf het begin… Moet ik maar eens doen denk ik… Vind Vampieren gaaf :mrgreen:



(Ook The Vampire Diaries gezien?)

Ik heb hem al uit!! (t/m seizoen 3 dus!!) Het is een erg gave serie! Je moet wel tegen het seks-gehalte van de serie kunnen trouwens… (vampieren zijn erg passievolle seksbedrijvers schijnt… :P)

Ik zit te wachten op seizoen 4… En heb ondertussen maar de titelsong gedownload… ik krijg dat liedje m’n hoofd niet uit…



Leuk detail; (pas op spoiler in de spoiler!)

in het echt is Sooki met Bill Compton getrouwd! De acteurs zeg maar!





Vampire diaries heb ik nog niet gekeken. Is die leuk?

Ben bezig in de boeken van True Blood, schijnen niet echt op de serie te lijken, maar zijn ook leuk om weg te lezen. Heb ze enkel nog in het Engels gezien…



Serie wel eens op Fox Life gezien, maar was halverwege een seizoen en dan vind ik het niet super.



Vampire Diaries is ook tof!

@blue_fairy wrote:

Je moet wel tegen het seks-gehalte van de serie kunnen trouwens… (vampieren zijn erg passievolle seksbedrijvers schijnt… :P)


Het is idd wel spicy :wink:



@blue_fairy wrote:
En heb ondertussen maar de titelsong gedownload… ik krijg dat liedje m’n hoofd niet uit…


True Blood Themesong :smiley:

en het wordt alleen maar meer! :wink: Ohhh op een gegeven moment komt die mooie lange blonde Noor volledig naakt in beeld (Eric Northmann). Die spoelen we dan nog even een keertje terug dan hoor! :drool:



Geweldig nummer ook! De intro ademt ook echt het ‘zuidelijke’ van Amerika, prachtig! :slight_smile: En de zuidelijke accenten in de serie zijn ook magnifiek. Dat detail maakt het geweldig om ernaar te kijken en te luisteren…

@blue_fairy wrote:

en het wordt alleen maar meer! :wink: Ohhh op een gegeven moment komt die mooie lange blonde Noor volledig naakt in beeld (Eric Northmann). Die spoelen we dan nog even een keertje terug dan hoor! :drool:


Oh my… :drool: :mrgreen: Ik weet het zeker: vrijdagavond is mijn tv-avond! 8)

Ik heb alle boeken gelezen en de serie wijkt in té veel dingen af van de verhalen, visueel is het mooi alleen ik zat met kromme tenen naar alle ‘tvbewerkingen’ te kijken zeg maar, wij kopnden aan bepaalde verhaallijnen geen touw meer vastknopen en zijn gestopt met kijken :oops:

De boeken zijn geniaal qua verhaal, humor en karakters en die houd ik graag in mijn hoofd zoals ze zijn.

Ik geloof dat mijn man even wat moet gaan downloaden :angel:

true blood vind ik iest minder dan andere vamp. serie’s…



Vampire Diaries vind ik steengoed!! En lekker :drool:

Dus ik zou vvoor de laatste gaan…

aaah nog meer True Blood fans hier. Leuk! Heb ook alle afleveringen al gezien, al vond ik toch de 3e reeks het minste. :eh: Evengoed heerlijk vermaak om te kijken hoor! Maar zijn ook ineens een stuk minder afleveringen :naughty: En nu wachten tot juni of juli 2011 voor seizoen 4 en Eric :drool: . Kon dat nog langer? :snooty:

Heb overigens alle boeken gelezen van Charlene Harris mbt true blood (Sookie Stackhouse serie!) Wijkt helemaal van de serie af maar blijft ontzettend lekker leesvoer!



Vampire diaries ook alle afleveringen van gezien. Helaas hadden ze in Amerika deze week een ‘re-run’ en dus geen nieuwe aflevering.

Moest eerst erg wennen aan the vampire diaries, maar ben er nu inmiddels helemaal verzot op! (Damon hihi, lekker ding!)

Heb hiervan ook alle boeken gelezen, wijkt ook volledig van de serie af. Kwam voor geen meter door het 3e deel heen en ben daarna ook zo goed als afgehaakt van de boeken :hand:



:mrgreen:



(heb overigens Jace Everett (titelsong Bad things - true blood) als ringtone al vanaf het begin haha. Don’t know who you think you are -lalalalala- but before the night is through… -lalalalaa- i wanna do baaad thing with you - lalalalaa :inlove:)

In Amerika nu een re-run? IK download Vampire Diaries, maar volgens mij zijn ze daar pas begonnen met seizoen 2 :think:

@Pattycoat wrote:

In Amerika nu een re-run? IK download Vampire Diaries, maar volgens mij zijn ze daar pas begonnen met seizoen 2 :think:




Dat klopt, maar ze hadden deze week geen nieuwe aflevering uitgezonden maar een ‘re-run’ Wat ze daar ook mee mogen bedoelen… soort samenvatting misschien? Zit dus te wachten op aflevering 6 van tweede seizoenos… :pray: :mrgreen:

@Sooki wrote:

@Pattycoat wrote:
In Amerika nu een re-run? IK download Vampire Diaries, maar volgens mij zijn ze daar pas begonnen met seizoen 2 :think:




Dat klopt, maar ze hadden deze week geen nieuwe aflevering uitgezonden maar een ‘re-run’ Wat ze daar ook mee mogen bedoelen… soort samenvatting misschien? Zit dus te wachten op aflevering 6 van tweede seizoenos… :pray: :mrgreen:




Ik had nog niet gekeken naar de download :think:

Jaaaaa hier ook een True Blood fan! I loveeeee Eric :inlove: ![/url][/spoiler]

ooow eric :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: alleen voor hem al kijk ik graag naar true blood :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ook al lid van de True Blood Hyve? :angel:

Ik zag daar dat er in augustus 2011 zelfs een driedaagse True Blood conventie wordt georganiseerd in Engeland :o Lijkt me helemaal fangtastic :smiley: (maar ja, de financiën heh…:shifty:)

@~Melanie~ wrote:

Ik heb alle boeken gelezen en de serie wijkt in té veel dingen af van de verhalen, visueel is het mooi alleen ik zat met kromme tenen naar alle ‘tvbewerkingen’ te kijken zeg maar, wij kopnden aan bepaalde verhaallijnen geen touw meer vastknopen en zijn gestopt met kijken :oops:

De boeken zijn geniaal qua verhaal, humor en karakters en die houd ik graag in mijn hoofd zoals ze zijn.




Ja de boeken zijn geweldig :mrgreen:



Kan je leuk je eigen fantasie op de loop laten gaan :angel:

ik wilde eraan beginnen omdat ik echt een heel erg groot liefhebber van Alan Ball ben (regie, voorheen regie van Six feet under, schrijver van American Beauty, en regie van Towelhead). Maar ik kan me er niet echt toe zetten. Eerst wilde ik op foxlive kijken, maar die zender staat 9 van de 10 keer op zwart hier… :wall: En nu ie op canvas wordt uitgezonden, kan ik me er eigenlijk niet toe zetten. Denk door het onderwerp of zo.



Maar ik zie hier dat jullie toch wel erg enthousiast zijn? Zijn er mensen die ook SFU hebben gekeken? Heeft het hetzelgde geniale?

ik vind het echt geweldig!!

Zit nu op seizoen 3 en Eric is inderdaad een hottie :drool: :lol:

Seizoen 2 is wel heel anders dan 1,…veel meer sex :wink: