trouwfeest

As zaterdag hebben we een trouwfeest. Het bruidspaar is in juni in Italië getrouwd. Hun thema is Italië en de dresscode zomers.



Wat is nou het leukste om aan te trekken zonder er al te veel voor uit te gaan geven want dat vind ik een beetje zonde.



Voor mijn man gewoon een spijkerbroek en een overhemd en die niet helemaal dicht?



En voor mij een leuk zomers jurkje?

Ik zou gewoon voor een leuk zomers jurkje gaan, heeft vast iedereen wel in zijn kledingkast hangen.



Voor je man zou ik gewoon gaan voor een spijkerbroek en indd een overhemd. Of een 3 kwart broek met een mooi truitje en slippers.

Ik persoonlijk houd er niet van een spijkerbroek te dragen naar een bruiloft…



Heeft je man geen niet-spijkerbroek? Niet per sé meteen een pantalon, maar bijv een witte of camelkleurige? Donkerblauw?



Voor jezelf zit je met een leuk jurkje al snel goed :thumbup:

voor je man een linnen broek en een overhemd, en voor jezelf idd een zomers jurkje

Ik zou persoonlijk ook niet voor spijkerbroek gaan ( en zeker niet voor een driekwart broek :shifty: :shifty: ). Vind een bruiloft daar net iets te speciaal voor. Ik zou dus ook voor linnen gaan.



Leuke zonnebril erbij voor je man? :wink:

voor een man idd een mooie linnen broek, mooi shirt er op dat ik persoonlijk open zou laten met daar onder een mooi basic shirt met een V halsje.

Onder de broek een paar mooie slippers (geen Teva’s maar van die mooie (nep) leren slippers.



Voor jou idd een mooi luchtig jurkje tot op de knie of net iets er over.

Mooi schoenen er onder, ik weet niet hoe groot je bent anders vindt ik een klein hakje erg mooi staan onder een jurkje.

Mocht het nou wat kouder zijn dan kun je evt een 3/4 legging onder het jurkje doen.

Met Legging bedoel ik er eentje van pantystof de H.ema heeft er daar heel veel van.

Mooi sierlijke fijne ketting erbij en een mooi armband



Klinkt allemaal heel duur maar met de H&M en vera moda kom je voor een redelijkprijs heel ver :slight_smile: