trouwerij vrienden en zwanger...

Ik zit een beetje met een dilemma… Ik ben nu 26 weken zwanger bijna en we hebben zaterdag een trouwerij… Maar wat aan te trekken? Ben geen jurkentypje, is geen thema of dresscode: ja, dress to impress… Netjes zoiets dergelijks stond er.



Iemand ideeën? Ik heb maat XL momenteel van positie…

bij miss etam hebben ze leuke setjes die ook voor een feestje kunnen misschien daar eens kijken (daar heb ik ook setjes gehaald voor een feest)

Ik zou voor een leuke witte broek gaan en een leuk fleurig bloesje erop.

Witte broek kan altijd en die kan je nog makkelijk af dragen. En misschien een extra feestelijk bloesje omdat het toch een trouw is.



Groeten

Isle

Ik had bij de trouwerij van mijn broer simpele kleding aan maar een hele mooie sjaal gebruikt als buikband.

Een mooie broek met een tuniek/top waarin je buik mooi uitkomt ??

Ik zou gaan voor een mooie zwarte broek, met daarop een chique hemdje, en een jasje erover.

De hemdje kan je dan in alle kleuren kiezen, of met een buikband dragen.



Maargoed, ik heb bijna alleen maar zwarte broeken dus dat zou voor mij een logische keuze zijn.

En ben je er al uit? Weet ook niet wat je in de garderobe hebt hangen en/of wat je uit wil geven?



Ik heb 3 jaar geleden een leuk en mooi setje van noppies gekocht en heb nu ook een mooi zwart topje waar je een leuk hempje of buikband onder kan dragen die er dan zo leuk tussenuit steekt. Zoiets op een mooie broek is helemaal leuk (als je fotos wil laat maar weten, heb ze op de pc maar zijn te groot voor hier toe te voegen)



Anders zou ik idd gaan voor een simpel iets wat je hebt met een leuke sjaal

thx allemaal voor de reacties :slight_smile: We zitten momenteel niet erg ruim :oops: dus het gaat denk ik gewoon wat worden uit mijn positiekleding kast. Inderdaad een zwarte broek en een tuniekje erop, twijfel nog over een zwart-bruine met wit hemdje eronder ( hij is vrij laag uitgesneden ) of een wit/grijze met zwart hemdje eronder…



Niet echt chique of hip ofzo, maar wel netjes en dat was ook een beetje de opdracht :wink: Hub gaat in pak dus dan passen we wel netjes bij elkaar denk ik :wink:

heb je niet een foto van het tuniekje en de hempjes?



en heb je misschien iets van een leuke riem of ketting of sjaal om het leuk mee aan te kleden, dat doet vaak al veel (al weet niet wat voor print het tuniek heeft, want het kan dan ook juist een poppekast worden natuurlijk)

femmie, de trouwerij is afgelopen weekend geweest en was erg geslaagd! Kleding kreeg in nette reacties op en tja… zag zelfs mensen in spijkerbroek terwijl aangegeven werd dat dat niet de bedoeling was dus tja… denk dat je dat soort mensen altijd houd… Maar zag een hoop poppenkastjurken :shock: :? en dus idd mensen in nette broek/jurk/tuniek combi en ach… De vraag was dress to impress en de buik kwam er goed in uit :smiley: en de borsten trouwens daardoor ook, want die zijn flink wat gegroeid :shock: