Trouwen???

Onderweg naar hun bruiloft verongelukt het aanstaande katholieke bruidspaar. In de rij bij de hemelpoort vragen ze zich af of ze in de hemel kunnen trouwen. Zodra ze bij Petrus staan leggen ze dit aan hem voor. Petrus antwoord: ik weet het niet, dit is de eerste keer dat iemand dit vraagt maar ik zal het voor jullie uitzoeken.



Het koppel wacht en wach tal twee maanden en tijdens het wachten discussieren ze erover hoe het zal zijn om voor eeuwig met elkaar getrouwd te zijn en of het ook mogelijk zou zijn om, mocht het niet gaan, te kunnen scheiden.



Na nog een maand komt Petrus, afgepeigerd van al het zoeken, terug bij het koppel. Hij vertelt ze: jullie kunnen trouwen in de hemel. Het stel legt hem de twijfels voor over wat als het niet werkt en vraagt aan Petrus of het ook mogelijk is om in de hemel te scheiden. Roodaangelopen van woede gooit Petrus zijn klapbord op de grond en schreeuwt: Kom op, het heeft drie maanden geduurd eer ik in de hemel een priester gevonden had, hoe lang denken jullie dat het duurt om een advocaat te vinden???

Hahahaha :lol:

:mrgreen:

:lol:

brilliant:P