Trouwen

Ingrid :shock: :shock: :shock: !!! Wat lees ik nu, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaf :dance: :dance: !



Eerst en vooral onwijs gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: !



En ja, het kan echt wel hoor, getuige de vele reacties voor mij. Dus jij gaat gewoon een superdag hebben, samen met je mannetje en je lieve kleine/grote meid :inlove: !



Knuf,

Juud :-*

@Karin1981 wrote:

Hier niet low budget. Wij hadden een groot feest met bandje en een super zaal in het sprookjeshof in zuidlaren. alles er op en er aan. behoorlijk prijs geweest maar ja het was het ook waard




he wat leuk, daar hebben wij ons feest ook gegeven :smiley: Wij zijn 9 sept. 2005 getrouwd en jullie???



Kijk eens op trouwshop.com daar is een forum en zijn er veel meer die low-budget trouwen en er staan veel tips op van winkels/internetbedrijven waar je dingen veel goedkoper kunt krijgen.



Alvast heel veel plezier met organiseren en een hele leuke dag!

Ik ben mijn huwelijk (+ reis) nog aan het afbetalen :oops: :roll:

Maar ik had wel een prachtige koets! :lol:

Wij waren op zich wel veel geld kwijt, maar binnenkort hebben we een bruiloft van familie die het heel ‘simpel’ houden! Alleen goede bekenden en ‘leuke’ familie die je ook echt vaak ziet dus niet die ooms en tantes die je nooit ziet en op je trouwdag willen komen om te ‘eten’ zoals een aantal bij ons :o



Eerst gemeentehuis, daarna koffie met gebak, daarna diner en savonds nog een klein feestje voor de mensen die niet heel de dag mee gaan. Volgens mij wordt het super gezellig, ik hou ook wel van een klein feestje, kun je tenminste iedereen spreken enzo!