Trouw-tips

Ik weet niet of deze vraag hier goed staat en of ik het sowieso mag vragen :think: Dus waarschuw maar als niet zo is…



Volgend jaar augustus (08-08-08) gaan we trouwen. Er is al heel wat geregeld maar tips zijn altijd welkom! Zo ben ik nog op zoek naar een goede fotograaf (mag hobbyist zijn) en een goede band of DJ. Budget stata nog niet vast en er kan nog heel wat geschoven worden dus prijsklasse mag van 0-? zijn.

We trouwen in middeleeuwse sfeer. Qua foto's is daar misschien wel wat mee te doen maar muziek is iets moeilijker. Wat dat betreft laten we het thema dan ook los. Verder op de dag hebben we al zat ander middeleeuws vermaak!

Allereerst gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen…



Wij hebben toen we gingen trouwen gebruik gemaakt van de trouwservice van de bijenkorf…

Dan kan je van te voren je cadeaus uit zoeken wat je wilt hebben die worden dan ingescand en op internet gezet…

zo kunnen je gasten zien wat jullie willen hebben en kunnen ze of naar de beijenkorf gaan of via internet het cadeau kopen zeg maar…



De cadeaus worden dan met afspraak met jullie thuisbezorgt en ingepakt…

en krijg je voor je gaat trouwen een lijst van wat je van wie krijgt…

wat leuk. Proficiat met jullie voornemen.

Wij gaan morgen in ondertrouw hihi, en trouwen 01-04-08.



Wij hebben een mega gave fotograaf gevonden. Hij weet ook wel zijn prijs te vragen, maar we zijn heel enthousiast over zijn werk. En het middeleeuws trouwen doet onze trouwlocatie ook, grappig.

Wij hebben daar overigens niet voor gekozen, maar mijn vriend had het wel leuk gevonden (ik heb niet zo veel met themafeesten in het algemeen, vandaar).

Maar leuk ook een a.s. bruidje hihi.



Mocht je interesse hebben dan pb me maar ff, ik heb een site gemaakt over ons trouwen.

Gefeliciteerd, wat leuk! Wat moet je nog een hoop geduld hebben zeg! Nou ja, hoop voorpret :D.



Ik ben nog steeds heel erg blij met de fotografe die wij hadden!! Ben helemaal weg van haar stijl; heel eigenwijs en absoluut niet van die staatsieportretten. We hebben een digitaal boek door haar laten maken en dat vind ik echt een aanrader, zo mooi!



Ik weet niet waar je woont, maar ik zal je haar link pb-en. Kun je zelf kijken of je het wat vindt.

Ja graag ik ben erg benieuwd!



Ik woon in Rotterdam maar feest en alles is in archeon (alphen a/d rijn)

Hoi Esther



Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :dance:



Morgen trouw ik ook in Rotterdam :mrgreen: en een vriendin van mijn dochter is onze fotograaf,ze is 4e jaars ,als het bevalt dan laat ik het je weten scheelt de helft met een fotograaf en haar foto’s bevallen mij wel.



Nou ik ga nerveus zijn voor morgen



Groetjes,Maria

Oehhhhh spannend! Alvast gefeliciteerd! Ik ben onwijs benieuwd!

Door zo’n via via contact (hobyist of niet) foto’s laten doen lijkt ons ook het ideaalste! Ook omdat het nogal wat uurtjes zijn dat wij een fotograaf erbij willen hebben.

Ik vind dat die leerlingen vaak hele mooie speelse foto’s maken



Ze durven risico’s te nemen en daar hou ik van



Ik zal wat foto’s showen als ik ze heb ,nu ga ik opschieten want om 9;30 staat de visagiste voor de deur :wink:

Onwijs leuke dag vandaag! :-*

Maria, leuk zeg, fijne dag nog!



Esther, wij hebben voor onze trouwdag een student van de kunstacademie ‘geplukt’. Niet heel duur, en super originele foto’s. Geen gehannes met bijbestellingen achteraf, gewoon alle foto’s gekregen (toen nog negatieven, in 2001) en daar zelf een boek van samengesteld. Leuk detail: hij had nog nooit een bruiloft meegemaakt. Dat maakte ons wat zenuwachtig, maar achteraf blijkt hij nou net op hele bijzondere momenten hele originele foto’s gemaakt te hebben. Echt een aanrader dus :thumbup: !

@maria33 wrote:

Hoi Esther



Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk :dance:



Morgen trouw ik ook in Rotterdam :mrgreen: en een vriendin van mijn dochter is onze fotograaf,ze is 4e jaars ,als het bevalt dan laat ik het je weten scheelt de helft met een fotograaf en haar foto’s bevallen mij wel.



Nou ik ga nerveus zijn voor morgen



Groetjes,Maria




En en en en en en hoe is het geweest :smiley: :smiley: :smiley: