Een paar weken geleden heb ik hier een bericht geplaatst over dat we weer terug bij af waren en dat hij absoluut geen zin om naar de wc te gaan…
Gisteren is hij voor het eerst naar de “peuterschool” (zoals hij zelf zegt) geweest en blijkbaar hebben andere kindjes hem gestimuleerd, want hij is op 1 ongelukje na helemal droog gebleven!
Gisterenavond toen ik hem naar bed bracht ging hij nog even naar de wc, maar hoefde niet meer, maar hij wilde wel zonder luier aan slapen.
Dus ik dacht… nou als hij het zelf aangeeft… laten we het dan maar proberen. Heb hem er rond een uur om 1 vannacht nog even uitgehaald om te plassen en vanmorgen vroeg om 7 uur… Kwam ik hem halen en had eigenlijk weg verwacht dat een ongelukje had gehad, maar
HIJ WAS HELEMAAL DROOG!!!Ik ben zo ontzettend trots op hem!
Ik hoop dat hij het nu volhoud en dat ook de ontlasting snel op de wc gedaan wordt, want dat vind hij doodeng.
Liefs Tijgertjuh
jippieeeeeeeee
wat goed zeg !!!
En het wordt alsmaar beter, want hij is ook al een paar nachten droog (1 ongelukje gehad 's nachts) en hij heeft vandaag ook al 2 keer op de wc gepoept!!!
Ben echt zo supertrots op hem! Hij heeft zich helemaal over zijn angst heen gezet! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
zohee!!!
echt knap!!