TROTS!

We zijn trots! onze kleine meid heeft vandaag gepoept en geplast op het potje! :inlove:

We hebben boven in de badkamer een potje staan en beneden.

Vanmiddag zat ze in bad en riep ineens “poep!” Dus ik zei dat als ze in bad poepte, ze dan uit bad moest. Want dan moest ik er nieuw water in doen. Dus dat ze daarom op het potje moest poepen.

Ik zette de pot in het bad en meteen toen ze ging zitten, poepte ze inderdaad op het potje! :dance:

Vanavond stond ik dat aan de telefoon tegen mijn schoonmoeder te vertellen en terwijl ik nog bezig ben, gaat ze op de pot zitten en roept ineens: “nat inne pot!”

En ja hoor, ze heeft dus ook nog op het potje geplast! Daarna liep ze springend door het huis te roepen:“hoi hoi hoi!” :inlove: :inlove:

En ik push echt niks, dus hubbie en ik lagen allebei

dubbel om al haar enthousiasme!

Dus we zijn benieuwd of dit echt het begin is van de zindelijkheid of dat het toevalstreffers zijn, maar we vermoeden het eerste :smiley:

:clap: :clap: :clap:

leuk he… die eerste keer :mrgreen:

Gisteren heeft ze niks gedaan op het potje, maar vandaag waren we bij mijn moeder toen Kimberly ineens"poep op de see" riep. Meteen op de wc gezet en ja hoor, bij oma voor het eerst op de wc gepoept!