Trots!!!

Myrthe rolde al een tijdje de hele kamer door, maar gisteren trok ze opeens haar beentjes onder zich op en begon ze te kruipen! Haar papa dook meteen naar de videocamera, hihi…

En een dag eerder kreeg ze opeens haar 2e èn haar 3e tand.

Wat gaat het toch enorm hard! Nog 6 weken en dan is ze alweer een jaar…

Een trotse mama

mooi he. idd wat kun je trots zijn. :inlove:

:clap: :clap: :clap:



Wat gaat het inderdaad hard he? Voor je het weet komt ze thuis met haar eerste (peuter)vriendje… :wink:

Ja gaat zooohard he. Mijn dochter had dat ook in 1 week tijd ging ze kruipen en staan. Dit is een leeftijd dat ze vaak veel dingen in korte tijd gaan doen.

Isabel doet ook ineens een hoop tegelijk… ik zat me net te bedenken dat ze alweer bijna negen maanden is. Zo oud was een nichtje van ons ook toen ik pas in verwachting was… en als je haar nu ziet!!! Die stapt al heel dapper door het leven en maakt puzzels en springt samen met haar oudere nichtje op een skippybal… het gaat écht hard!!!

Geweldig dat ze is gaan kruipen.



Haha. ik wilde net een nieuw onderwerp maken met iets dergelijks.

Alleen is mijn dochtertje iets jonger en ben ik trots omdat ze nu speeltjes die in box hangen gaat pakken.

Nooit verwacht dat ik zoooo trots zou zijn! :lol: :lol:



Wat is het toch een geschenk zo’n moppie!

Wauw, dat is wel een flinke groeispurt te noemen. Daar mag je zeker wel trots op zijn!

@bros wrote:



Alleen is mijn dochtertje iets jonger en ben ik trots omdat ze nu speeltjes die in box hangen gaat pakken. Nooit verwacht dat ik zoooo trots zou zijn! :lol: :lol: Wat is het toch een geschenk zo’n moppie!




O, dat vond ik ook zo leuk. Dat ze echt bewust iets ging pakken. Nu pakt ze alles wat ze in zicht krijgt en ben ik begonnen met “nee”. Vandaag lette ik even niet op en zat ze bij het snoer van de telefoon. Ze heeft blijkbaar inmiddels begrepen dat snoeren niet mogen, want ze ging heel vragend naar mij liggen kijken tot ik zou reageren… :inlove:

Sanne