Trots! --> we gaan afbouwen.

Ik wou toch even wat kwijt…

Ik heb hier na mijn bevalling een topic geopend dat ik last had van stuwing maar geen borstvoeding mocht geven vanwege medicatie gebruik.

Na overleg en geen epilepsie aanvallen meer mocht ik stoppen met de medicatie (5 weken was Riley.). Ik moest wachten 1 week wachten als ik wel BV wou geven.

Ik wist niet of ik dit nog wel wou, geef ik eerlijk toe… ik was gewend geraakt aan de fles, en het was wel makkelijk zo.

In Week 6 kreeg Riley zijn sprongentje, en wat hij lekker vind is op je blote borst liggen om tot rust te komen. (naar mijn hart luisteren.)

Ik lag in bed tv te kijken met Riley op me borst, tot ik ineens wat vreemds voel. Riley drinkt… uit me borst :o :inlove:

Ik heb al die tijd nog wel ‘Melk’ gehad, maar geen echte productie, lekte wel maar niet veel.

Ik ben toen weer begonnen met effectief kolven, had namelijk kolf geleend maar die moest terug terwijl ik die weken daarvoor was begonnen maar geen einde nog zag met medicatie af gaan bouwen maar omdat Riley ineens dronk en ik dus in me achterhoofd had wat de arts had gezeg heb ik dus een eigen kolf aangeschaft.

Ik heb dag in dag uit gekolfd om productie op gang te brengen…(elke 2 uur ook snachts. :zzz: )

Me productie kwam langzaam op gang, en ik legde Riley vaak aan!

Toen er wat meer uit kwam dan 10 CC zijn mijn vriend en ik begonnen met deel BV en deel KV.

Zo kwam er steeds meer BV in de plaats… en kwamen flessen KV te vervallen.

Riley drinkt nu bijna elke voeding BV uit de fles.

Hij krijgt 150 CC BV uit een fles en de overige 30 (hij kreeg 180 kV) drinkt hij bij mij.

Dit omdat ons mannetje nog al ongeduldig is, en zodra hij wakker word zijn fles wil, het liefst onder het verschonen, we proberen dit te rekken met speen, maar zodra zijn schone luier aan is romper dicht en broekje aan begint hij alweer, spuugt speen uit en krijgt dan zijn fles.

We bouwen dit langzaam af, door elke week minder in de fles te doen en meer bij mij te laten drinken (dus volgende week 120 in fles de rest bij mij.)

Hij krijgt om 23.00 uur nog wel gewoon KV, dit omdat dat verdikt word met Johannes brood pitmeel. Omdat hij snachts spuugt.

We hebben geprobeerd daar BV met JBPM te doen maar dan gaat hij kokhalzen.

Ik heb op dit moment geen fotos op de computer staan wel op de camera, maar moet even een snoertje zoeken en me drivers opnieuw doen. (komt er van als je pc opnieuw installeert…)

Maar ik ben zo blij! :inlove:

Zow, wat goed zeg Sweet… en wat doet Riley het goed zeg!!

Knap dat je toch doorgezet hebt en dmv combineren, uiteindelijk jouw kereltje zovaak aan de borst mag hebben en jouw mamamelk mag geven… :thumbup: :thumbup:

Ik wil een fotoooooo :inlove:

Krijg je zo snel mogelijk :-*

Moet de kabel zoeken die heb ik gister mee genomen naar een vriendin toe en wel terug mee genomen maar zo neer gesmeten was moe :roll:

Dus ff zoeken kabeltje en drivers installeren (wel al op de pc staan gelukkig.)

@Sweet-Love wrote:

Dus ff zoeken kabeltje en drivers installeren

wongtjong cong thai fong li-tjong bphongh

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Sweet-Love wrote:

Leuk! Riley is.. :inlove:

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:

Leuk! Riley is.. :inlove:

Weet ik! :inlove:
Ik ga overigens naar bed morgen tijd voor het kabeltje (heb amper geslapen dus toch maar ff bij slapen nu Riley slaapt.)

Doen hoor… die slaapjes (ook s’middags tussendoor) deden mij (en de BV) zoooo goed…

Welterusten… :-*

Trouwens Fai, heb nog een camera van mijn vriend, die heeft nog wel een kabel, dan maak ik morgen wel nieuwe fotos!

Dan kan ik rustig me andere kabel zoeken en hoef jij niet te wachten. :thumbup:

Leuk leuk leuk… :inlove:

Ik zie trouwens nu net pas je link naar het SF van Riley…

Kijk ik morgen ook meteen even… 8)

@faizaa wrote:

Leuk leuk leuk… :inlove:

Ik zie trouwens nu net pas je link naar het SF van Riley…

Kijk ik morgen ook meteen even… 8)

Is goed ga ik nu echt slaapies doen.

:-*

wat ongeloofelijk super dat je hebt doorgezet!! wat zal je trots zijn, en wat een doorzettingvermogen :thumbup:

je zal merken dat bv straks makelijker is dan fv. je bent een topper hoor :-*

Maar mama, lachen tegen jouw borst is veel leuker!

(Dit komt er van wazig als je zelf fotos maakt…)

Papa maakte deze Foto, maar was vergeten dat ik nog niet goed zat, en dus me tshirt over Riley heen ging :roll: Maar is teminste niet wazig…

Was ook vanmorgen rond 6.00 uur dus… ja het mag :wink:

owww ik vind die 2e juist kei mooi!!! jammer dat de eerste wazig is, maarja EN voeden EN foto maken hihi… dat gaat niet goed :mrgreen:

leuk om te zien hoor, kleine Riley aan je borst… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb destijds je topic gevolgd en ik vind het helemaal super dat je hebt doorgezet! :clap: :-*

En wat een prachtige foto’s van je zoon aan de borst! :inlove:

Wauw, super zeg! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat een knap mannetje dat hij zomaar de borst opgezocht heeft :inlove: en van jou helemaal super dat je nog doorgezet hebt!

@Vlinder83 wrote:

Wauw, super zeg! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat een knap mannetje dat hij zomaar de borst opgezocht heeft :inlove: en van jou helemaal super dat je nog doorgezet hebt!

Gelukkig heb ik lang de kolf gebruikt en dus gekolfd, en daarna weer afgebouwt, maar lekte nog steeds maar had dus nog wel melk, dus godzijdank… lukte het!

Wat goed van je zeg !

Waar een wil is, is een weg ! :mrgreen: :wink:

wat bijzonder! Goed gedaan allebei :thumbup:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ga afbouwen… :cry:

Riley vind de borst on interessant overdag, en ben daarom elke dag minder gaan aanbieden, 's avonds heeft hij er geen problemen mee, ook 's ochtends niet, maar overdag dus wel.

Ik laat dus de overdag voedingen vallen, niet in een keer, ik bouw het rustig af, en hij krijgt nu nog het voorraadje wat ik heb. Dat zal zo een maandje duren en dan gaan we over naar KV.