Trots! Update 31-8 (14-9 UITZENDING)

Ik ben toch zo trots en verbaasd tegelijk…



14:00uur vanmiddag gaat de telefoon, mijn zoon van 13 vanaf school



ik schrik dan altijd al meteen muts die ik ben :oops:



Mama, we hebben een projectje van school en daar mag ik aan meedoen als het van jou ook mag! Roept hij enthousiast…

Ehm…ja nou lijkt me wel, wat ga je doen dan.



Nou mama, zaterdag sta ik in de voorrondes van de achmea kennisquiz!



Ik, trots??? JA!



HEEL TROTS! :inlove: :thumbup:

:clap: :clap: :clap: :clap:



daar kan je zeker trots op zijn :wink:

Wow, daar zou ik als mama ook mega-trots op zijn. :dance:



Is je zoon een beetje ‘studiebol’?

Wow begrijpelijk dat je daar trots op ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wat leuk joh , wauw !!!



Gefeliciteerd alvast, want ook dit is al heeel supergoed !!

:dance: Wauw wat leuk zeg!!! :dance:



NU maar hopen :pray: dat ie doorkomt zaterdag, hou je ons op de hoogte?





BTW, het programma wordt nu door iemand anders gepresenteerd?

IK vond Chazia altijd een beetje :sick:

Ooo leuk! Wat zul je trots zijn idd :inlove:

woooow wat gaaf :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: wanneer komt hij op tv

Wat gaaaaaaaaaf!!! hopelijk komt hij heel ver :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Echt daar mag je echt trots op zijn :inlove: :inlove: :inlove:

Jullie zijn lief! :mrgreen:



Hij moet daar nog een kleine voorronde spelen, en zoals hij het nu heeft begrepen is de uitzending dan aanstaande zondag al, maar we wachten nog op meer informatie vanuit het programma zelf op papier!

Oef ga heeeel hard voor hem duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup:

@mamma van sharondenise wrote:





BTW, het programma wordt nu door iemand anders gepresenteerd?

IK vond Chazia altijd een beetje :sick:




Nicolette van Dam doet het nu.



Maar hartstikke leuk voor je zoon, ik ga voor hem duimen :thumbup: :thumbdown:

o wat leuk zeg!! daar kan je met recht trots op zijn!! hopelijk haalt hij de uitzendingen! :pray: :dance:

Leuk!

Na een extreem lange en zware dag

(ik neem als voorbeeld maar even een bus die ons ruim een uur te laat kwam halen, de uitloop in de studio’s en de falende techniek, het gebrek aan verzorging dat wel was toegezegd en een daardoor verplichte tussenstop op de terugweg waardoor we al met al van 10 uur 's ochtends tot half 11 in de avond onderweg zijn geweest… zucht gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap))

even snel een update over onze kanjer bij de achmea kennisquiz.



Hij heeft het helaas niet tot de laatste drie jongens weten te schoppen al zal hij daar met ongeveer 4 vragen van de 30 fout niet ver vanaf hebben gezeten.

Wél zaten we tijdens de opname beiden bijna RECHT achter de (nieuwe) presentatrice Nicolette “wat is de score” van Dam.











De uitzending waarin onze Provincie vertegenwoordigd zal worden wordt op zondag 14 september uitgezonden en we zijn te herkennen aan het KNALroze shirt van Ryan!



Bedankt voor al jullie duimen en gelukwensen!

Dan is hij toch aardig ver gekomen hoor. Knap van hem :thumbup:

Knap hoor van hem. :thumbup:



Ik dacht dat hij eerst nog voorrondes moest doen om in aanmerking voor het tv-programma te komen, maar zover was het al.



Weet je al wanneer het wordt uitgezonden of heb ik hier ergens overheen gelezen?



:oops: :oops: edit: zie net in het topic-titel dat het 14/9 is. Zal het in de gaten houden, want als ik tijd heb, kijk ik meestal wel.

Oh, heb niet gekeken, was het een mooie uitzending?