Jasper heeft altijd veel gespuugd, en nee, dan heb ik het niet over een mondje terug, maar de hele dag, golven melk.
Door omstandigheden ben ik vanaf 4 maanden de BV af gaan bouwen, en inmiddels krijgt hij volledig KV.
we hebben vanalles aan het spugen geprobeerd te doen, medicijnen, indikken van voeding, anderen manieren van voeden, maar niets leek echt te helpen (al hlepn de medijcen we zichtbaar tegen te zuurgraad)
Omdat jasper steeds meer ging spugen, en we bij Annanhadden gemerkt dat het over ging toen ze bijvoeding kreeg, hebben we jasper met ietsje meer dan 5 maanden (een stuk eerder dan we aanvankelijk van plan waren voedsel via de “rapley” manier aangeboden.
Hoewel het in het begin natuulijk even wennen was, gaat het nu al harstikkegoed, we vinden hele verrassingspakketen terug in de luier, s morgen en
s middags eet hij zelf met veel plezier een boterham, en verder zit hij gezellig aan tafel met het avond eten.
Ik ben erg trots dat mijn ventje van nog geen 6 maanden al zo lekker zelfstandig met zijn eten bezig kan zijn.
Als klap op de vuurpijl heeft hij vandaag helemaal niet gespuugd!!! hopelijk blijft hij het eten leuk vinden en kunnen we snel de zantac afbouwen.
mijn man belde me om 5:45 (ik zit op werk) en japser heeft ook nog eens tot die tijd geslapen (vanaf 19:15)
dus hier zit een heel tevreden mama!
(die overigens wel erg moe is, en blij dat ze zo weer mag gaan slapen)
Wat fijn voor jullie zeg!
Wat heerlijk! Lijkt me dat je kleine mannetje zich hierdoor een stuk beter voelt. Lekker eten en ook niet (of een heel stuk minder) spugen. Zal hij vast ook meer aankomen in gewicht en meer energie krijgen.