Trots op mijn "zusje"!

Ik ben zo trots op mijn soms-kom- je-iemand- tegen- die -eigelijk -je -zus- moest -zijn-zusje/beste-vriendinnetje/mijn-als-ik-ooit-trouw-wordt-zij-mn-getuige-vrouw!

Om alles waar ze zich doorheen vecht, haar positiviteit, de persoon die ze is en ook omdat ze haar stem durft te laten horen want die is zooooooooooooo mooi!

Wij luisteren hier thuis altijd erg graag naar (tante) Giselle! :inlove:



Lost



Dear Mr. President

Oh mooi hoor :inlove: Ik heb ook meteen de Adele cover gekeken.

Mooi! Hele fijne stem om naar te luisteren heeft ze :slight_smile:

Daar mag zeker trots op zijn :thumbup:

Vind cover van Adele ook onwijs mooi !

Mooie, pure stem heeft ze :smiley: heel mooi. Vind vooral Lost heel goed :thumbup:



hoe doe je dat? een ‘link’ plaatsen zonder de link zelf neer te zetten maar een woord? :think:

[ url= www. kindjeopkomstforum.nl]klik hier voor KoK forum![/ url]



Spaties eruit halen en dan krijg je dit :slight_smile:

klik hier voor KoK forum!

Thanks :slight_smile: gelijk ff testen…



Mooi nummer

Graag gedaan :smiley:

super hoor!

mooi hoor !



brutale vraag , maar heeft zij Ehlers-Danlos ?

mijn nichtje heeft namelijk ook van die splints rond elk gewricht enzo

Hey, Giselle zelf hier, Marite is op het moment op familie-weekend en ik hoorde dat ze hier een link had neergezet dus vroeg of ik even mocht inloggen.

Wat een ontzettend fijne en lieve reacties iedereen, echt waar… Hiermee wordt bevestigd wat iedereen zegt; niet zo bang zijn en het gewoon proberen, filmpjes kunnen altijd weer offline. En tot nu toe zijn er zoveel mensen die zo lief en positief reageren… Eng maar ook heel heel erg leuk!



En jep @Mamvan2, ik heb Ehlers-Danlos, ‘grappig’ dat je herkent, maar tegelijkertijd niet leuk dat je nichtje het heeft, want echt blij wordt je er niet van.

Maar zoals je kunt zien geniet ik van alles wat ik allemaal nog kan en probeer ik ook wat meer naar mijn lichaam te luisteren dan ik in het verleden gedaan heb en op die manier is het prima te doen, ook met EDS.



Al die fijne mensen en lieve vrienden (zoals Marite daar een van is) maken het het absoluut waard om gewoon te blijven doen wat ik zo graag wil; mijn passies delen, muziek, rolstoeldansen en andere creatieve dingen.



Jullie zijn allemaal fijne mensen, dat jullie de tijd hebben genomen om dit te bekijken en het het ook nog eens waard vonden om er een reactie op te geven. Doet me echt heel erg goed.



Liefs!

Giselle

Heel erg mooi !