Indy turnt sinds vorig jaar augustus. Gewoon, om ook iets aan sport/spel te doen. Sinds vorige week zit ze in een groep met grotere kinderen (was niet helemaal de bedoeling maargoed). En laat er nou precies vorige week iemand te zijn geweest die jong talent scout! En ze is eruit gepikt Ze mag nu 6 weken lang bij de Hazenkamp in Nijmegen een proefperiode turnen. Iedere vrijdag 3 uur (!!!) achter elkaar! Mocht ze nou “goed genoeg” zijn dan volgt een tweede proefperiode. Is ze daar ook door dan mag ze naar de selectiegroep.
Ik kreeg er eerst een beetje de slappe lach van. In mijn ogen is Indy écht een houten klaas :lol: Maar ze zien er blijkbaar toch wat in. Ze is tenger en heeft best wat kracht. En lenigheid kun je trainen zeiden ze gisteren. Ze heeft ook veel plezier in het turnen.
Aan de ene kant denk ik, hartstikke leuk, maar aan de andere kant; ze zit net in groep 3, moet dit jaar voor het eerst ook op vrijdag naar school (en ook nog meteen en hele dag), begint morgen aan haar eerste zwemles. Het is allemaal erg veel. We kijken het een paar weken aan. Als wij zien dat het teveel is of ze geeft zelf aan dat ze het niet wil is dat ook prima natuurlijk, maar trots ben ik wel op mijn grote kleine 5- jarige :inlove:
Daar mag je zeker trots op zijn!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
natuurlijk ben je trots. Als ze het niet trekt merk je het gauw genoeg.