Na een maandje thuis bij papa & mama, ging Lara vandaag weer voor het eerst naar het KDV. Komen we daar, blijkt dat al haar vaste leidsters op vakantie zijn en haar groep dus dicht . Dus moet ze naar een andere groep, met andere leidsters. Gelukkig komen er wel nog meer kindjes van haar eigen groep, maar ik vond het toch niks. Was al zo’n beetje van plan om haar gewoon weer mee naar huis te nemen.
Maar haar beste vriendinnetje was er ook, dus toch maar even kijken op die andere groep. De leidsters snapten best dat ik het niks vond zo, maar konden er weinig aan doen (gelukkig bleek dat ze haar wel kenden, toen we binnenkwamen). Dus ik vroeg aan Lara: “wil je hier wle spelen?” Nou, zij twijfelde helemaal niet: “Ja! Tafel, puzzelen!” Dus wij gaan aan tafe zitten puzzelen. Lara bekijkt de leidsters, de andere kindjes, glimlacht tevreden en stort zich op haar puzzel. Toen ik na 5 minuten vroeg: “zullen papa en mama nu gan werken?”, zei ze “ja” en begon vrolijk te zwaaien :inlove: . Toen we richting deur gingen, riep ze nog DOEHOEI!!! en ze had al geen aandacht meer voor ons.
Was helemaal blij met mijn meisie die nu al zoveel zekerder van d’r zaak is dan haar moeder .
Wat zeur je nou, ik ga hier gewoon lekker spelen met die andere kindjes, de wereld is één groot feest, zie je straks wel weer, DOEHOEI!!! :inlove: :dance: :inlove:
wow wat goed zeg, wat fijn dat het zo naar haar zin heeft ondanks dat de groep was veranderd, wat ik trouwens een slechte zaak vind, dat ze dat doen zonder de ouders te informeren :naughty:
wat goed van je meisje zeg !!! :thumbup:
@Ashes wrote:
wow wat goed zeg, wat fijn dat het zo naar haar zin heeft ondanks dat de groep was veranderd, wat ik trouwens een slechte zaak vind, dat ze dat doen zonder de ouders te informeren :naughty:
Ja, ik had wel ergens iets gelezen over zomerrooster, maar dat was niet echt doorgedrongen in mijn zwangere brein… :oops:
Wat goed!!! :inlove: :inlove: Kleine meisjes worden groot
Heerlijk he? Beter zo dan andersom!
Goed zo Lara!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
@lena3 wrote:
@Ashes wrote:wow wat goed zeg, wat fijn dat het zo naar haar zin heeft ondanks dat de groep was veranderd, wat ik trouwens een slechte zaak vind, dat ze dat doen zonder de ouders te informeren :naughty:
Ja, ik had wel ergens iets gelezen over zomerrooster, maar dat was niet echt doorgedrongen in mijn zwangere brein… :oops:
Zwangerschapsdementie… Klinkt bekend :mrgreen:
Wel goed hoor van je meisje… Lara: 8) Vaak maken we ons te druk en geven de kindjes aan dat het allemaal gewoon kan… Mooi is dat he…