Trots op mijn mannetje!!

Ja er zijn veel kinderen van zijn leeftijd (ruim 4 jaar) die al lang en breed kunnen fietsen hoor :wink: Maar mijn kereltje kan het sinds vanmiddag ook, we hebben bar weinig geoefend, want hij was het steeds na 2 tellen zat :wink: En vanmiddag zegt ie ineens “mama kijk eens wat ik kan…” en hij fietst zo los zonder zijwieltjes de halve tuin dor :shock: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: En nu zegt ie steeds met een grijns van oor tot oor “goed he van mij mama… Ik ben een ECHTE kampioen!!!” :inlove" Hoe kun je nou niet smelten voor zo’n ventje!!!



Wauw, ikke is zooooo trots op mijn lieve Valentijn :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

goed gedaan kanjer !

:clap: :clap: Wat goed van hem zeg :inlove: :thumbup:



nu moet Y.eline het nog leren haha, die durft echt niet zonder :roll: ze is 4,5 jaar moet toch ooit goedkomen :pray: haha

Ik vind het wel knap hoor! :clap:

Broes is net 5 geworden en kan het sinds vorige week ook! :inlove:

Ze lijken alweer zo groot hé dan!

Geniet maar van alweer een stap zelfstandigheid van je grote man! :wink: :clap: :-*

Dankjulliewel :-* :-* Ik ben ook gewoon zo trots dat ie het zomaar ineens deed :shock: :inlove: :inlove: Knoppie is kennelijk ineens omgegaan want vorige week zei ie nog “mama ik ga nooooooiiitttt zonder zijwieltjes leren fietsen!!! Later als ik groot ben en een grote menerenfiets heb ga ik nog steeds met zijwieltjes fietsen!” :mrgreen: :mrgreen: Kleine grapjas :inlove: :inlove:



En Bieke, :clap: ook voor Broes hoor :dance: :dance: :-*

:dance: :pray:



he wat goed zeg. Dikke duim!



Y. wordt 5 in augustus en hij kan het wel, maar is heel angstig op de fiets.

ach het komt wel, als hij maar kan fietsen als hij naar de middelbare moet :mrgreen:

Ja dat heb ik ook altijd gezegd, als hij 18 is kan hij het vast wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: allen na zijn opmerking van vorige week ging ik even twijfelen :lol: :lol: En hij is ook nog erg wiebelig natuurlijk hoor en hij doet steeds kleine stukjes, maar hij doet het en dat vind ik al supergoed van hem :inlove:

Ow wat heerlijk Kim,

wat knap dat hij het al kan,

ik was pas 6 jaar toen ik het pas kon hihi.



Je mag met recht trots zijn op je mannetje,het is toch ook heel knap van hem;)



Wat worden ze dan ineens groot he?

Hij is wel een grote voorbeeld voor joon,duurd niet lang voordat die het ook door heeft.



Geniet maar van je knappe mannetjes hoor.



groetjes Bianca

Dankjewel :-* En ik heb dus geen idee hoe oud ik was eigenlijk :think: Ik weet wel dat er een foto is van mijn moeder rennend achter mijn fiets aan, maar weet dus niet hoe oud ik daar ben… Even mijn moeder bellen morgen :lol: Ja hij is sowieso ineens heel groot :inlove: Sinds hij naar school gaat al, maar nu helemaal :frowning: En ben benieuwd of Joon het eerder gaat doen, want tot nu toe lopen ze aardig gelijk op met dingen doen :thumbup:

:dance: :inlove: Valentijn, kan hij het Merel even leren :wink: