Even vertellen hoe trots ik ben op mijn man!
Hij heeft me altijd geweldig gesteund in het geven van bv. Na de ks wilde de bv maar moeilijk op gang komen. In het zkh was het zo druk dat ze geeneens de tijd hadden om mij te leren aanleggen, dat deed een verpleegkundige altijd. Eenmaal thuis hadden we nog maar kort kraamzorg en ondanks onze goede voorbereiding liep het stroef. Fenna kwam maar 50 gr. aan die eerste week alleen en ze had problemen met aanhappen. Het VBN heeft mij toen fantastisch geholpen. Samen met mijn man heb ik vele uren achter dit bv-topic gezeten en op bv.com. Mede door zijn niet aflatende steun geef ik nu bijna anderhalf jaar later nog 4 a 6 keer per dag de borst!
Een vriendin is 3 weken geleden bevallen en zat er afgelopen weekend helemaal doorheen met de bv. Ze belde mij voor steun en advies…maar helaas was ik werken. Manlief heeft goed naar haar geluisterd en haar peptalk gegeven. Ze had het advies gekregen te kolven, maar wist niet hoe dat moest. Mijn man heeft haar er telefonisch helemaal door heen gepraat: hoe ze alles moest aansluiten, hoe op je borst zetten etc.! Ik was echt trots op hem toen ik het hoorde…mijn man uit duizenden! :inlove:
(Met vriendin gaat het nu beter na hulp lactatiekundige…)
wat schattig :inlove:
Oooooooh wat lief!!!
Super van je man :inlove:
Hier ook zo’n hulde aan mijn vriend.
Was mijn dochters persoonlijke lijfwacht in het ziekenhuis na de KS en zorgde er voor dat er geen druppel KV in kwam en nu nog wordt ik dagelijks gemotiveerd door te gaan want ze doet het er zo goed op :inlove:
(en stiekum vind hij het zelf natuurlijk erg fijn dat de nachtvoedingen ALTIJD voor mij zijn 8) )
Hij heeft altijd gezegd, als het zou kunnen zou ik zelf de borst geven :inlove:
Oh, wat cute zeg! :inlove:
Wauw! Wat een topman! Heerlijk als ze zo betrokken zijn :inlove:
Kan ik hem ook bellen over een maandje of 7? Een soort helpdesk!
Nee dat is flauw…
Kan mij voorstellen dat je trots bent! :thumbup:
Ah, wat goed van je man zeg :thumbup: :inlove: !
Mijn man is ook een halve lactatiekundige inmiddels , als hij ergens iets hoort over bijvoeden van jonge baby’s “omdat er niet genoeg BV is” roept hij meteen: “nee, niet bijvoeden, gewoon vaker aanleggen, anders is heel het vraag-en-aanbod gebeuren in de war!”
Ik krijg kippenvel van dit verhaal :inlove:
Jouw hub: LACTATIE-MAN VAN HET JAAR!!!
super lief! en ook top dat het nu met je vriendin en haar bv lekkerder loopt! niet meer laten gaan die zou ik zeggen :inlove:
en anderhalf jaar al zo bv mijlpaal! ook een voor jou
Super zeg! Mijn vriend haalt de kleine met liefde 's nachts op, weet dat bv heel erg goed is, maar daar houdt het wel bij op
Raar praatje wellicht, maar mijn man was zelfs niet te beroerd om mij tijdens de stuwing van de ergste druk af te helpen zodat de beeb de tepel kon pakken… hij vond de smaak niet al te lekker maar voor zijn dochter had hij alles over :inlove:.
Bij de jongste was de stuwing zo overdreven dat geen enkele oversized voedingsbeha meer mocht baten :lol:… toen heeft mijn lieverd van doeken een bustehouder gemaakt die hij ook nog op mijn wenken op maat knoopte :inlove:.
Soms zijn mannen best wel lief hoor :P.
:dance: Wat een heerlijke verhalen om te lezen! :dance:
Hier had ik het ook niet al die tijd volgehouden zonder de steun van hubbie! (nu al bijna een half jaar!)
Wat super dat je man je vriendin van advies kon voorzien! :thumbup:
Thanks voor de reacties :oops: :thumbup:
Ik denk zelf dat het slagen van de bv mede afhankelijk is van de steun van je partner.
Mooie verhalen van jullie ook! :thumbup: