Dat wij een borstvoedingshoekje in onze creche gaan installeren :inlove:
Met een makkelijke stoel, tafeltje met flesjes water, gezellig lampje, allemaal met een gordijntje rondom dat je kan sluiten, met een fotomuur van allemaal borstdrinkende babytjes van de creche die aangevuld kunnen worden met de jaren
gewoon ff melden omdat ik trots ben
Wat een superleuk initiatief :thumbup:
Oh wat ontzettend leuk zeg. Daar mag je zeker trots op zijn… :thumbup:
Wauw! Gaaf hoor!!! :thumbup:
Hee dat is leuk!!!
Zal eens op mijn werk(kdv) zoiets voors tellen!
woej!mooi initiatief! Hebben jullie veel moeders die bij jullie komen voeden?
bij ons op het kdv (waar ik ook werk) mogen we in alle rust in de snoezelruimte voeden. ook een heerlijk plekje.
top hoor!
leuk zeg…maak je eens een foto van t hoekje? lijkt me echt leuk om te zien
FiepKlophout: in de vorige babygroep (14 babys) waren er 4 mamas die bv gaven live, er waren er nog 2 die afgekolfde melk meebrachten
Kristalkindje, ik zal proberen een foto te maken
Bij mijn Kdv zette ze een stoel in de opbergkast! Tussen de flessen schoonmaakspullen en stofzuigers zonder verwarming. Was echt vreselijk!!!
super ik krijg binnenkort mijn eigen babygroep en neem dit er zeker in mee :thumbup:
wat een goed idee, kunnen ze bij ons nog een voorbeeld aan nemen
ik werk op een kdv en daar was neit eens een fatsoenlijke ruimte om te kolven of live te voeden.
Ik denk ook dat het vrij vernieuwend is. Als het zover is, probeer ik toch de lokale pers te halen
O wat leuk om dit te lezen! Zo kan het dus ook!
Bij mij op het kdv waar ik werk ook geen ruimte om te kolven. En dan zitten we in een pand met 2 basisscholen, peuterspeelzaal, bso ruimte’s. Leek me toch dat ik niet de enige was. Ik kon doordat het vrij rustig was in de slaapkamer van onze groep kolven. Ben benieuwd hoe dat deze ronde gaat. Anders kon ik op de invalide toilet. Sorry hoor dat doe ik niet!
Vindt dit dus echt super om te lezen!!
De rails voor de gordijnen op te hangen hangen aan het plafond :thumbup: , nu een oproep aan ouders gedaan voor gordijnen!