Trompers

Ben jij die opkruipende shirtjes bij je kindje ook zo beu?

Daar hebben ze iets op gevonden: een TROMPER.



Uiterlijk van een T-shirt, voordeel van een romper.

(vanaf 16,95)



Trompers zijn shirts met een romper erin genaaid.

Ze vallen over rok of broek, maar kruipen dus nooit op.

Een uitkomst dus!



Google op de naam en je komt vanzelf op de site.

:mrgreen:

Die zijn grappig :mrgreen:

Kende het niet.



Maar stoor me ook niet aan omhoogkruipende shirtjes, dus ze zullen aan mij niks verdienen :mrgreen: :wink:

Ik wel hahahah :mrgreen: heb er al 3 besteld.

Wij hebben daar nooit echt last van eigenlijk, misschien om dat meisjes wat strakkere truitjes dragen ofzo ?



En daarbij als het truitje omhoog kruipt dan zie je een romper, en zie bij de Trompers truitjes lange mouwen, dat het truitje halverwege is gestikt (vind ik ook niet mooi) dus nog een stukje omhoog kan kruipen en dus nog een rompertje kan zien.



Maar volgens mij zijn ze wel heerlijk van kwaliteit zo aan de truitjes (close up) te zien.

Vind ze wel duur :?

wel grappig om te lezen, iedereen begint er nu over… terwijl die dingen gewoon al jaren bestaan… :lol:



zelf nooit gekocht…

Ik ken ze idd ook al heel lang.

Maar ik heb ze ook nooit gekocht. Nooit last van opkruipende shirtjes gehad, en ik vind ze ook wel erg duur.

@Pitje27 wrote:

wel grappig om te lezen, iedereen begint er nu over… terwijl die dingen gewoon al jaren bestaan… :lol:



zelf nooit gekocht…




kende ze idd ook al lang, maar geloof dat ze laatst ook weer in bladen stonden met advertenties.

Het mooie met moeders en babies… er komen altijd nieuwe bij :wink: .



Ik vind ze ook te duur en ik stoor me ook niet aan een keer een opkruipend truitje.

Ik zag ze idd ook in de wij staan. Maar nee, veel te duur, waar haal je t geld vandaan Rooike, voor 3 stuks :shifty: Whaha, jij hebt duidelijk niet mijn portemonnee :wink:

@WoLa wrote:

Ik zag ze idd ook in de wij staan. Maar nee, veel te duur, waar haal je t geld vandaan Rooike, voor 3 stuks :shifty: Whaha, jij hebt duidelijk niet mijn portemonnee :wink:






Euhm lang leve de kinderbijslag? :shifty:

Niet goedkoop nee maar die polo’s zijn wel erg leuk :inlove: