trofast kast pimpen/opleuken

Ik heb 2 trofast trap kasten (houtkleur) en wil deze wat opleuken om wat meer kleur in de kamer te krijgen.

1 is voor dochterlief (bijna 4) en 1 is voor zoonlief (1,5 jaar).

De één paars/lila (dochter is nogal van de prinsessen en paars is haar lievelingskleur) verven en de ander blauw is al door mijn gedachten gegaan, maar ben op zoek naar nog meer leuke (budget en niet te moeilijk, ben dus echt niet creatief) ideetjes.

Dus wie heeft ook een trofast kast gepimpt en wil de foto en eventuele werkbeschrijving met mij delen.

Heb ook wel eens gelezen iets met stukjes behang, maar heb dus geen flauw idee hoe ik dat er op zou moeten doen (manlief zei met plaksel en klaar maar volgens mij werkt dat niet zo).

Kussentjes er op werkt niet…ook op de kast staat speelgoed :oops:

Ik wacht de leuke tips af!

Je kunt bij een bouwmarkt ook leuke figuurtjes en versieringen van schuimrubber kopen. Ik heb een wit ladenkastje van Ikea gepimpt met schuimfiguurtjes met elfjes, bloemetjes en kikkers. Het is van het merk Decofun, ik heb ze bij Hornbach gekocht. Er zijn verschillende soorten te krijgen. Online kun je ze ook vinden.

Zelf geen ervaring met trofast maar behang kun je het beste opplakken met dubbelzijdig tape, netjes langs de randen. Behangplaksel kan ook maar blijft minder lang mooi.

zag laatst een plank met lapjes stof erop geniet (uit het zicht) vond dat ook een leuk idee maar of dat bij een kast ook makkelijk gaat…? Ga het hier in elk geval proberen voor de speelzolder.