Triqo.s

wie oh wie heeft er triqo’s gekregen en doet er niks mee

je zou mijn dochter er super blij mee maken!!!

Helaas voor jou sparen onze kinderen ze anders had ik ze graag gedoneerd. Het leuke van deze actie is wel dat je triqo’s kunt bijkopen.

En meestal aan het einde van zo’n actie, krijg je ze volop gratis mee. tenminste, dat is bij onze super zo.

ik vind het alleen wel jammer dat je per 10 euro maar 1 triqo krijgt, zo schiet het sparen niet echt op :mrgreen:

ja idd en aangezien ik heel weinig bij de deen kom schiet het sparen niet zo op dus!!

vandaar dus ook mijn vraag!!

Je kan de zakjes ook los kopen zijn dacht ik 2,- euro.

ik spaar ze ook voor de school van mn dochter.

maar doe niet zo vaak de boodschappen bij de Coop.

@klavertje4 wrote:

ik vind het alleen wel jammer dat je per 10 euro maar 1 triqo krijgt, zo schiet het sparen niet echt op :mrgreen:




Nee idd, wij hebben er 2, 2 dezelfde alleen verschillende kleur :mrgreen:

hier worden ze ook gespaard, maar iedereen in mijn omgeving ook! ik wacht wel af tot de hype wat is afgelopen, dan zullen ze wel gratis zijn straks op de vrijmarkt met koninginnedag

Hallo,



ik heb er nog wel een aantal liggen. Wordt hier niks meegedaan.



Zal ik ze voor je opsparen tot einde actie of zal ik ze nu al versturen?



PB me maar als je wilt, dan vergeet ik het ook niet :oops:

wij hebben jammer genoeg die winkels niet hier in de buurt!

Bij onze supercoop hadden we de zaterdag voordat de actie begon de aanbieding dat voor elke klant die meer dan 25 euro boodschappen deed die dag er 16 gratis kreeg. Ik ben 2 x de winkel ingeweest en door een fout van de cassiere, kreeg ik de week erop nog een zakje met 10 er extra bij. Ze had aan veel klachten namelijk ipv 16 stuks 10 stuks meegegeven. Dus dat spaarde lekker aan.

mijn ouders sparen ze voor onze jongens, kregen toevallig vandaag weer een zakje mee naar huis.

Ze hadden paar keer mazzel dat andere klant ze niet hoefde en hun dus de triqos mee naar huis gaf.



Ze hebben er nu zoveel dat ze er echt leuk mee kunnen bouwen.



Mama vind het zelf ook wel leuk 8) .

Ik houd me ook aanbevolen voor als iemand er een aantal heeft en er niks mee doet! :slight_smile:

Leuk spul he!

Ik vind dit nu eens een echte leuke actie!

heb een bekende bij de kassa zitten dus krijg regelmatig meer dan de bedoeling is :mrgreen:



Helaas dus geen over, maar snap dat je ze leuk vind en wil sparen!

Ja idd eindelijk eens een leuke actie !

mijn moeder spaart ze ook voor onze kids

en vraagt volgens mij al haar bejaarde vrienden en vriendinnen

van Sjoel en Zangclubjes…om mee te sparen…



onze kids krijgen ze dan met Sinterklaas… :thumbup:

Ik heb hier 6 driehoekjes en 5 vierkantjes liggen. Wie o wie kan ik er blij mee maken tegen verzendkosten?