tripp trapp

weet iemand of die babyverkleiners (die plasticken, of hoe schrijf je dat) ook op de oude versie tripp trapp stoelen passen.

Ik weet het niet zeker maar toen wij de stoel voor mijn zoontje kochten konden we kiezen tussen de oude en de nieuwe Babyset en hebben toen de oude gekozen en nu hebben we sinds een maand een nieuwe stoel en daar ook de oude set in (die nu dus niet meer verkocht wordt) en dat past heel goed.

Ik denk dus dat er eigenlijk niets veranderd is behalve dat het hout en leertje vervangen zijn door plastic

bij ons op het kdv waar ik werk passen in sommige stoelen die nieuwe plastic baby sets niet in.

maar ik heb een mail naar de s.tokke gestuurd

Wij hebben een oud model stoel en zo’n babyset. Het past niet optimaal maar als je een beetje sterk bent krijg je hem er toch in…

Wij hebben een stoel van ruim 4 jaar en de babyset vorig jaar gekocht en dat past prima.

ik ben op snor geweest naar een babyset en wij hebben 1 stoel uit 1981, 1 uit 1996 en 2 uit 2004 en de babyset past alleen op de stoelen uit 2004.

Op de oudere versies is de afstand tussen de rugspijlen verkeerd.

De babyshop eigenaar vertelde dat de nieuwe babyset alleen op stokke stoelen vanaf 2002 past.

Hallo allemaal

Even een andere vraag dan van mij…

Past de ‘oude’ babyset ook op de nieuwe stoel?

Wij willen voor de tweede weer een tripptrapp, maar willen dan gewoon de babyset gebruiken die we al hebben van de eerste.

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr. Ellentje

Dat moet wel lukken denk ik zo.

Als de nieuwe babyset ook past op stoelen vanaf 2002, dan past de babyset vanaf 2002 natuurlijk ook op nieuwe stoelen :wink:

ik heb ook nog gewoon een houten beugel gescoord met leertje, wel appelgroen, en onze stoel is zwart. Maar dat staat eigelijk erg leuk :mrgreen: