Tripp Trapp vraag

Even een vraagje voor diegene die ook een Tripp Trapp stoel hebben. Wanneer hebben jullie de beugel eruit gehaald? Hieke is aardig aan het klimmen en klimt er inmiddels bijna in met beugel en al. Eruit lukt niet want daar hebben we een tuigje voor, maar anders… :angel:



Ik durf het wel aan om die beugel eraf te halen. Vriendlief twijfelt. Ben ik nu onvoorzichtig of loopt hij te zeuren? :mrgreen: (Haha, misschien beter bij relaties plaatsen dit… :angel: )

Bij Sebastiaan hebben we hem pas sinds een paar maand eraf.

Anders liep hij steeds bij de tafel weg…

Hij klom er ook wel zelf uit hoor, maar we hebben hem er toch zolang mogelijk op gehouden.

Volgens mij rond dezelfde leeftijd als Hieke nu is…

De reden: J is heel hard achterover gevallen door het klimmen, met haar hoofd achterover tegen de muur.



Nu is de beugel eraf en ja, ze gaat makkelijker en sneller van tafel, maar dat klimmen is er niet meer bij.

Ze gaat er nu gewoon netjes op en af.



Wij zijn vrij streng aan tafel. Tijdens het eten blijven we aan tafel zitten. Je hoeft niet te eten maar blijft wel zitten en anders op de gang.



Het gaat hier heel goed.



Waarom niet proberen de beugel eraf te halen, hij kan er makkelijk weer op als het niet lukt.

Wij zijn ook streng aan tafel. Blijven zitten tot iedereen uitgegeten is. En ook geen speelgoed. Laatst had ze wel haar knuffels mee aan tafel. Dat zag er zo schattig uit dat ik het even heb laten gaan. Ze kregen ook uitgebreid te eten en te drinken, en Hieke at warempel zelf ook gewoon nog. :inlove:







Ik ben bang als ik de beugel eraf haal, ik niet meer terug kan. Ik bedoel, dat ze de beugel erop dan niet meer accepteert. Ze blijft denk ik, na enig aandringen wel zitten. Of ze wil in een “grote” stoel zitten…



Nah, beren op de weg eh… stoel dus. Ik ga het er nog eens goed met vriendlief over hebben. Ze is er gelukkig nog nooit uitgevallen, en dat hoop ik ook niet mee te maken. De stoffen fauteuil van de Pren*atal heeft hier meer schade opgeleverd dan de TT stoel. :doh:

Ik heb em er hier nog op… ik heb steeds het idee dat ze er uitvalt zonder beugel… je weet wel, op de billen bam bam eraf… :mrgreen:

Meiske klimt eigenlijk niet, ik zet haar er altijd in… :oops: ze is een beetje lui… maar blijft wel zitten… Broertje klimt nu al in die stoel… :? dus ja, ligt misschien ook aan het kind… :think:

Maarre, ze is wel cuteeee zeg… :inlove: die mooie ogen en blosjes… :inlove:

ik heb echt geen idee meer wanneer de beugel er af is gegaan

we hebben hem toen vast gezet met een tuigje

anders was ie echt om de 2 tellen weg :shifty:

mischa klimt al vanaf dat ie loopt in zijn stoel als hij honger heeft (13mnd dus ofzo)

maar ik laat het beugeltje gewoon zitten, bevalt me prima, tuigje moet ik niet aan dneken.

Denk dat als ik hem in een tuigje zet, jullie het daar overal kunnen horen haha

De beugel is eraf sinds woensdag. En ze vindt het helemaal geweldig!! :dance: Ze klimt zelf in de stoel, dat gaat prima. Eraf gaat nog niet zo goed, ze laat zich gewoon eraf glijden. :doh: maar daar is ze gewoon nog iets te kort voor. Dus we leren haar nu om net zo eraf te gaan als ze erop klimt. Verder zit ze vast met een tuigje, en dat is ook hard nodig. Gaat goed dus tot nu toe. :thumbup:

ik heb de beugel er nog niet af, maar op het kdv zitten de kinderen wel zonder beugel in de stoel.