Hoi,
Na jaren getwijfeld te hebben wel of niet één aan te schaffen en meerdere kinderstoelen in huis te hebben gehad (waarvan we de laatste net op zolder hebben geknald :mrgreen: ) kom ik er net bij de kinderfysio achter dat het voor Noor wel heel goed zou zijn als wij er één hadden :wall: .
Dan kan ze er zelf opklimmen + met de beentjes in de goed hoek zitten enz.
Ze zit nu op een Ikea juniorstoeltje en dan zit je met de voetjes onder het zitgedeelte.
En ze is er al 110x afgedonderd de afgelopen week.
Anyhow…net op MP gespeurd, nou zie ik er wel één redelijk in de buurt, maar daar zit een soort dwarsbalkje van de schuine zijbalk naar de poten.
Als ik verder kijk op MP zie er wel meer die dat hebben, maar is dat wel goed?
Of heb ik dan een nepperd :think: ?
Een balkje tussen de onderste poten bedoel je?
Die hoort er te zitten iig.
In het midden zit er ook nog eentje.
Nee euh deze zit dus aan de zijkant zeg maar als een soort “wig”, dwarsbalk.
Inmiddels ééntje dichterbij gevonden (als je ooit een tripp trapp zoekt, kijk dan dus op mp onder trip trap, triptrap, tripptrapp enz, duiken er in 1x een boel meer op :lol: ) zonder vaag balkje voor € 55,-.
Ziet er nog netjes uit, beuken.
Is goede prijs toch?
klinkt prima!!
veel plezier ermee, ze zijn onverwoestbaar!
@Jolanda wrote:
Nee euh deze zit dus aan de zijkant zeg maar als een soort “wig”, dwarsbalk.
Zodat de poten een soort van driehoek vormen?
t Komt mij bekend voor, is denk ik een oud model ofzo.
Hier hebben mijn beide tripptrapp stoelen geen balkje onderaan hoor! Zou dus best een oud model kunnen zijn, mijn oudste stoel is van 2007. Maar goed, het zou ook een nepper kunnen zijn.
55 euro is een goede prijs, ze zijn echt geweldig!!!
Dat is een nepper hoor! Ik heb er ook ooit 1 gekocht, waarbij je dat dwarsbalkje niet kon zien op de foto (MP) en manlief kwam ermee thuis…Gammel ding, zeker niet de kwaliteit van een Stokke. Hij heeft 'm weer terug mogen brengen van mij.
Investeer liever je geld in een echte Stokke. Ik heb twee tweedehandjes, zien er niet mooi meer uit, maar zijn onverwoestbaar en heel fijn omdat ze helemaal afgesteld kunnen worden op de grootte van je kind.
Thanx!
Juiste versie staat inmiddels aan tafel :mrgreen: .
Even kijken wanneer ik 'm kan schuren en “white-washen”.
laat berichtje… maar ik heb dus 4 stokkes staan, waarvan 1 met zo’n extra achterpoot. Dit was het allereerste model… stoel stamt dan ook uit eind jaren 70 8) En quess wat… hij is nog steeds heeeeel prima :mrgreen:
Overigens wel even goed wrikken, want stokke’s enige zwakke punt is de lijmverbinding van de staander naar de ligger. Daar zat bij ons in 1 exemplaar speling en dat heeft me aardig wat moeite gekost met constructielijm en klemmen om dat goed te krijgen.