We gaan de babyinzet van de Trip Trap verkopen. Niet het nieuwste model, maar het model ervoor. (die met beugel, rugleuning en leertje) Wie weet of de Trip Trap stoelen namen of versies van namen heeft, dan omschrijft wat makkelijker op marktplaats.
Alvast bedankt.
Je hebt de ‘klassieke’ versie met een houten beugel, kunststof rugsteun en leertje (tussen de beentjes). Die wordt door de meeste mensen mooier gevonden geloof ik.
De nieuwe versie babyinzet is helemaal van kunststof.
Ik heb de klassieke versie, maar noem je die ook zo? :think:
Ik wil eigenlijk een titel/ zoekterm voor MP bedenken, zodat andere mensen mijn advertentie kunnen vinden. Lukt me nu nog niet zo goed
Ik zou het gewoon omschrijven als Trip Trap en dan de kleur.
Eerlijk gezegd zou ik alleen op kleur zoeken en dan in de advertentie wel kijken of het er naar mijn zin uit ziet.
Ik zou zelf nooit rekening hebben gehouden met een oude of nieuwe versie…
Dan zou ik neerzetten triptrap babyset classic, hout met leer.
Dan vind iedereen het wel hoor…
Ik heb ook de classic versie en die vind ik stukken origineler dan dat lelijke plastieken geval… :shifty:
Pe, dat is dan ws omdat je zelf ook een houten beugel hebt gebruikt en niet beter weet dan dat de babyset is.
Maar er zijn zat mensen die specifiek de houten babybeugel zoeken met het leertje. De plastiken is namelijk ook zo gemaakt dat babies met mollige beentjes er dus niet onder kunnen :roll: Wie dat verzonnen heeft…
@Pé wrote:
Ik zou het gewoon omschrijven als Trip Trap en dan de kleur.
Eerlijk gezegd zou ik alleen op kleur zoeken en dan in de advertentie wel kijken of het er naar mijn zin uit ziet.
Ik zou zelf nooit rekening hebben gehouden met een oude of nieuwe versie…
Ik verkoop alleen die babyinzet en niet de stoel. Dat is dus een beetje het probleem :mrgreen:
:oops:
Excuus. Dat had ik niet goed gelezen…
@Cell wrote:
Pe, dat is dan ws omdat je zelf ook een houten beugel hebt gebruikt en niet beter weet dan dat de babyset is.
Maar er zijn zat mensen die specifiek de houten babybeugel zoeken met het leertje. De plastiken is namelijk ook zo gemaakt dat babies met mollige beentjes er dus niet onder kunnen :roll: Wie dat verzonnen heeft…
zag laatst eentje met die set staan in het zhuisrestaurant… geloof dat onze jongste met zijn spekbenen er amper tussen zou passen… en die is heel gemiddeld, maar dan met zuurkoolstampers.
Oké zou waarschijnlijk tuurlijk nog wel gaan… maar het oogt zo krap idd.
Enne… ik zou het als ‘TripTrap babyset met rugleuning, houten beugel + leertje’ aanbieden.
@Cell wrote:
Dan zou ik neerzetten triptrap babyset classic, hout met leer.
Dan vind iedereen het wel hoor…
Ik heb ook de classic versie en die vind ik stukken origineler dan dat lelijke plastieken geval… :shifty:
Ik heb mijn advertentie aangepast en gelijk reactie, dus thanks :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
Enne… ik zou het als ‘TripTrap babyset met rugleuning, houten beugel + leertje’ aanbieden.
Zo staat het er nu ongeveer :mrgreen: , maar dan nog classic ertussen
@Cell wrote:
Ik heb de Trip Trap pas gekocht toen mijn zoontje 2 was en die beugels niet meer nodig had. Ik vind het ondingen namelijk voor kleine kindjes :silenced:
:mrgreen:
Tripp Trapp is toch met dubbel P. Ik zou je dus niet direct vinden als ik zou zoeken En ik zou Stokke toevoegen. En in de tekst nog wat variaties.
precies, trip trap en tripp trapp noemen.
ik heb een beugel gekocht via mp en -denk ik- gezocht op tripp trapp beugel en op tripp trapp leertje…
@Kittycat wrote:
Tripp Trapp is toch met dubbel P. Ik zou je dus niet direct vinden als ik zou zoeken En ik zou Stokke toevoegen. En in de tekst nog wat variaties.Het wordt op marktplaats idd op veel verschillende manieren geschreven :roll:
Tripp Trapp zou ik dus in het kopje zetten en in de tekst (onderaan dat zie ik ook weleens bij anderen staan, zodat het ook gevonden wordt door de mensen die niet precies de spelling weten)
trip trap - triptrap - tripptrapp
Maar je hebt nu in elk geval al 3 reacties :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder: