trip-trap-stoel of een imitatie

hallo,

ik wil een andre kinderstoel kopen, die we nu hebben heeft zijn beste tijd gehad.

nu lijkt me de trip-trap- stoel erg makkelijk, maar nu heb ik ook soort gelijken stoelen weet iemand of deze ook goed zijn of toch maar beter de triptrap. wel vond ik deze erg duur. op tweedehandspagina’s zijn ze ook nog z’n 75 tot 100 euro, wat er geboden word.

groetejs henny

Als je voor design gaat moet je de TT doen.

Wil je gewoon een stoel dan zou ik een lekkere goedkope nemen.

Wij hadden er een voor Mateo van 150 euro gekocht en Micah zit al heel lang in de Ikea kinderstoel van 12 euro…

Vind het echt zonde…

Ik heb een goed lijkende neppert van een of andere bouwmarkt, Leenbakker geloof ik. Zit prima en ben voor 49 euro klaar. Volgens mij heeft kruidvat ook regelmatig vergelijkbare modellen rond die prijs in de aanbieding.

Ik schrok van wat de echte TT nog op marktplaats kost, vandaar mijn ommezwaai naar een neppert, ben zeeeeer tevreden.

groetjes, Petri

wij hadden er 1 van de gamma die je toen weer moest terug brengen omdat stokke een recht zaak had aangespannen omdat hij teveel leek op de tt wij hebbne hem natuurlijk inet terug gebracht.Was een goede replica

Heb een tt die precies op een echte lijkt, maar toch nep is. (is niet van stokke) voor 35 euroo elk van mp en ben er erg tevreden over. Ik merk geen verschil, maar zijn ook echte look-a-likes…Op mp staat een advertentie van een echte met ernaast een neppe…die neppe hebben wij zit achter een extra dwars balkje. (?)

Wij hebben de I can sit high chair. Vind ik echt super. Deze kun je voor 19,95 kopen als je een abonnement op de KInderen neemt. Stoel is normaal 149 euro. Deze stoel heeft armleuningen en dat mis ik bij TT.

Wij hebben 2 triptrap stoelen en straks komt er een derde bij, vind ze echt ideaal en nog mooi ook.

Ik heb een 2dehands TT en vind hem prima.

Alleen duwde mn zoontje nogal eens met zn voeten tegen de zijkant van de tafel en op die manier is hij al een keer met TT en al achterover gekukeld…we konden hem gelukkig opvangen voor hij op de grond belandde.

Na dat incident heeft hij een paar weken in de IKEA stoel gezeten (die ik voor mn gastkindje erbij had gekocht)

En die bevalt ook prima!!

Wij hebben een heel andere stoel maar met hetzelfde systeem. Van MP voor 25 euro, ik geloof dat ze nieuw het dubbele kosten. Een wat ronder model, ik weet niet hoe ze heten maar je ziet ze nog volop op MP en het bevalt ons prima; het gaat tenslotte om het verstelbare systeem wat mij betreft en niet om het ‘design’…

hoi,

bedankt voor de reacties, het word een imitatie,

heb er ook al een paar gezien op mp. enn helemaal niet lelijk. welk merk weet ik niet, als het inderdaad maar verstelbaar is. dze is dan 20 euro en zo op de foto ziet ie er goed uit.

groetjes henny

Voordeel van de TT is wel dat hij kwalitatief ook echt goed is… Hij gaat heel lang mee. Vrienden van ons hebben een dochter van 8 en die gebruikt hem nog steeds.Dus vind ik het de investering wel waard.

Mocht je hem eerder zat zijn, dan verkoop je hem nog voor goede prijs op MP.

Wij hebben onlangs dus ook een 2e erbij gekocht voor Xander.

Tenminste Xander gaat in de oude van Merijn, met kussentje etc en Merijn zit op de nieuwe.

Ik zou dus voor een echte gaan als ik jou was.

Wij hebben ook een neppert en ik vindt hem prima hoor.

Wij hebben een TrippTrapp en ik ben erg blij met het design (wat minder met de kwaliteit van de verf die er op zit, maar ok).

We hebben hem besteld in Denemarken. Dat scheelt echt veel geld.

Als je in google Tripp Trapp intypt is het de eerste link :wink:

oja, wij hebben de 2e besteld in Duitsland en dat scheelde ook al veel, bij scandic met bekende dingen ervoor en erachter,dan maar voor Duitsland he… daar zijn ze nu in de aanbieding overigens

Hier ook een tripp trapp vind ze geweldig, zijn wel zwaar maar zo praktisch zelf ik kan er op zitten met mijn 120 kilo :mrgreen:

hallo,

net Mp uit zitten spitten, nu kan ik er twee triptrap stoelen kopen voor 120 euro.

opzich is dat een koopje.

ze zijn niet de nieuwste, maar een likje verf erop.

mijn andere dochter zit op de gewone eetstoel en dan gaat ze meestal op de knieen zitten om er beter bij te kunnen.

groetjes henny

Wij hebben ook een originele Tripp Trapp, bevalt uitstekend! En als’ie als kinderstoel niet meer nodig is wordt-ie als bureaustoel gebruikt.

We gaan dus NU een tweede bestellen, dat zat al in de planning (thanks voor de tip, Jet!)

ik heb ze gekocht niet voor 120 maar 100 euro voor twee stuks. ik vind het een koopje.

een likje verf is niet eens nodig.

ilse mijn oudste dochter bijna 3 jaar vind het geweldig. ze zit nu een stuk beter bij de tafel.ook ilona zit er prima in maar dan wel met een beugel ervoor.

ik ben zeer tevrede.

bedankt voor de reacties.

groetjes henny

Nog een voordeel van mijn nep-stoel; Ik kan hem achterover kantelen en op de 2 wieltjes naar de TV rijden :mrgreen: of waar ik ook heen wil.

Dan zit hij vast en kan zijn zus even iets bouwen zonder dat het afgebroken wordt, of hij zit gezellig in de keuken bij me terwijl ik sta te koken/ruimen zonder dat hij alles om me heen afbreekt.

Petri

Nog even over de ‘houdbaarheid’ van de Stokke: wij gebruiken nu de Stokke waar mijn man vroeger zelf op gezeten heeft! :thumbup:

Zijn moeder gebruikte 'm tot die tijd als bureaustoel en als die stoel haar houdt… :silenced: :lol: