helaas geen foto erbij, we waren wel een beetje geschrokken.
Van de week Fenna in de kinderstoel gezet, maar vergeten riempje vast te maken. Dat moet wel want anders gaat ze staan. ik zet dus borden op tafel.
Keer me één tel om, kijk terug. Eric kijkt op dat moment ook en wat zien we? Mevrouw is uit de stoel geklommen, over het plateautje heen en zit op haar knieen op tafel, met in de ene hand een stuk aardappel en in de andere hand een wortel. Ze was zó trots op zichzelf!
Prachtig tafereel, maar we hebben haar meteen gegrepen, terug in de stoel en riem vast! :mrgreen:
Ohoh, dat zijn linke dingen (en stiekem ook wel weer een beetje grappig… ;)) Wij hebben pas ook een tuigje gekocht om die reden.
Hier is het ook nog eens zo dat als ik boodschappen aan het doen ben en ik draai me om, dat Juul dan in het zitje spullen uit de rekken staat te trekken. Ik neem voortaan het tuigje wel mee als ik boodschappen ga doen… :?
O dat gezichtje, dat was vast goud waard :inlove: Knap van d’r hoor! Niet de bedoeling uiteraard, maar wel knap Ze had duidelijk zin in eten :inlove:
Inderdaad wel even schrikken, maar wel heel knap!