Hoi allemaal,
Rune trilt regelmatig met een beentje, armpje of met zijn kin. Het is niet steeds aan dezelfde kant, maar wisselt zo’n beetje. Ik herken het niet van mijn oudste en vraag me af of het wel normaal is, maak me een beetje zorgen… Het heeft niet te maken met honger (al heeft hij dat wel zo ongeveer de hele dag geloof ik), en ook niet met kou. Als hij trilt met zijn armpje/beentje/kin dan is er verder eigenlijk niets aan de hand. Hij ligt dan gewoon rustig om zich heen te kijken.
Tijdens de zwangerschap voelde ik wel af en toe trillen in de buik, dus toen deed hij het ook al.
Herkent iemand dit of weet iemand wat het is? :think:
Tijdens de zwangerschap voelde ik wel af en toe trillen in de buik, dus toen deed hij het ook al.bij mijn zoon was dat precies hetzelfde. Zag um toen ie geboren was vaak trillen en dacht: aha, dat voelde ik dus altijd. Nooit geweten wat het was, maar het is hier na een tijd gewoon weer weggegaan.
Dat heb ik gevraagd bij het cb, is heel normaal , ik maakte me er zorgen om, het zenuwstelsel van een beeb is nog niet volledig ontwikkeld vandaar dat ze af en toe trillen
Teije heeft het ook!
Naduah, ik herken het ook volgens de CB zo als Karin zegt is het vanwege zijn zenuwstelsel, die hij nog niet goed ontwikkeld heeft en geen controle goed over heeft.