Oh ok… ik las namelijk dat ze wel honger heeft, maar dan toch niet meer aan de borst wil. En ik dacht dat je daarmee bedoelde tot aan de volgende voeding niet meer aan de borst wil.
Knollie doe nou gewoon kolven er zit echt nog wel genoeg in jij krijgt er niet zoveel uit
als juul dit is ook niks niet zo bang zijn dan drinkt ze anders maar uit flesje
ze weigert nu toch allebei als ze honger heeft drinkt ze echt wel!!
heb vandaag ook gewoon gekolfd.
wel 200 cc das dan weer handig
maar nu weer naar Kaatjes…
@bianca&? wrote:
Knollie doe nou gewoon kolven er zit echt nog wel genoeg in jij krijgt er niet zoveel uit
als juul dit is ook niks niet zo bang zijn dan drinkt ze anders maar uit flesje
ze weigert nu toch allebei als ze honger heeft drinkt ze echt wel!!
Precies mijn gedachten, kreeg het niet zo verwoord in mijn post.
Ok… weer terug naar Kaatjes :-*
Vanmorgen belde m’n nichtje al om te overleggen!
Ze denkt in eerste instantie ook aan 'n 3maanden-dip/sprongetje. Het zou ook met clusteren te maken kunnen hebben, opdat 't gisteren echt 's avonds begon. Ze adviseerde me om er aan toe te geven, lekker veel aan te leggen en niet te veel willen en doen.
En ook gewoon wisselen van borst, dus niet blokvoeden. want als hij de bv zelf op peil wil brengen, dan moet hij zo de kans daarvoor krijgen. zolang hij vaak kan en mag drinken, is de kans op een borstontsteking erg klein.
Hij heeft vannacht heel goed geslapen en was vanmorgen pas om 9 uur wakker!! Hij heeft toen één kant goed leeggedronken, andere kant ook nog wat gedronken.
Om 10uur weer in bedje en moest 'm om 13.00u wakker maken!! Toen dronk hij maar weinig en maar aan één kant.
Daarna lekker vrolijk gespeeld, in de box en bij papa geknuffeld. Hij werd om 14.30 weer wat huilerig. ben toen naar boven gegaan, bedklaar gemaakt en aan de andere kant nog laten drinken. Na zo’n minuut of 7 viel ie in slaap. Heb 'm toen in bed gelegd, daar werd ie weer wakker van, maar was wel stil! Hij slaapt nu dus nog, al 1,5 uur!
Dus tot nu toe ben ik erg tevreden :mrgreen:
Ben ook blij dat ik m’n nichtje even gesproken heb. Als je 't van 'n ander hoort, dan stelt 't je toch meer gerust, ook al weet je dat 't zo is!
Mijn rustdagen komen zo wel heel goed van pas, heerlijk!
Vandaag heeft ie ook nog niet zo onrustig gedronken, dus geen getrek en geduw tot nu toe…
:thumbup:
he wat goed!
hier vandaag ook weer ietsje beter.
Fijn Kaatjes dat je wat gerust gesteld bent!
Ikzelf had dan contact gezocht met iemand van het VBN Die weten vaak ook uit eigen ervaring.
Meggie, volgens mij is ze daar ook bij aangesloten!
het fijne van m’n nichtje is, dat ze al van de reflux en alles af weet. dus ik hoef heel 't geëmmer van de eerste 6 weken niet te vertellen!
Vanavond ging overigens stukken beter: Hij sliep van 14.45u tot 18.00u!
Nu ligt hij bij hub te soezelen in z’n pyjamaatje, zoals vaak 's avonds.
wij gaan maandag een ld inschakelen,
Gaat 't nog steeds niet lekker, knollie?
Ben benieuwd wat ze je adviseert. Succes! :-*