Wij hebben kaartjes liggen voor artis. Nu zaten we te denken met de trein te gaan. Vinden de kindjes vast leuk.
Maar nu vraag ik me af, zijn kinderen gratis of tegen gereduceerd tarief en zo ja tot welke leeftijd? Kan het niet vinden op de site van de ns en 9292.
Kinderen van 4-11 jaar betalen 2,50
http://www.ns.nl/zva/VraagEnAntwoordResult?query=railrunner&x=0&y=0
he bedankt madre, en ik maar zoeken op die site, staat het er dus wel gewoon op, leek me al gek.
Ja ik wist toevallig dat het een railrunnerkaartje heet, maar op kindtarief vond ik dezelfde tekst.
Soms kom je er gewoon niet op he…
Veel plezier.
Femmie, ze zijn allebei nog gratis! Hier ook kaartjes aan het verzamelen ( via de dekamarkt ) en we hoeven alleen voor Elise de trein te betalen ( en ons dan, maar wij hebben een kortingskaart )
't is al gezegd, maar tot en met 3 jaar zijn kinderen gratis (als ze bij hun ouders op schoot zitten, maar goed, als er plek genoeg is, zullen ze vast ook wel op een eigen stoel mogen zitten), daarna mogen ze tot en met 11 jaar met een railrunner (2,50) reizen.
En geen idee wanneer je wilt en waar je woont (en dus niet of het goedkoper is dan een gewoon kaartje), maar bij de AH hebben ze (binnenkort?) weer van die ‘dagkaartjes’ voor 16 euro.
thx dames, we zijn inmiddels geweest, met de auto… :oops:
Dat was toch stukken voordeliger dan met de bus-trein-tram.
Maar het was iig leuk geweest