Traveler? Wie????

Onlangs is de serie Traveler uitgezonden, op Veronica. Omdat we het erg druk hadden hebben we de afleveringen opgenomen en nu pas afgekeken. Gaandeweg kwamen we er al achter dat de afleveringen uitgelopen waren en meestal stond de laatste minuut er net niet op. Geen probleem, want de afleveringen begonnen iedere x met een terugblik. Tot de laatste aflevering natuurlijk, want dat einde… eveneens niet erop :wall:! Het kan niet meer lang geduurd hebben, en volgens mij is er ook een open einde, want ik had al gelezen dat het aantal afleveringen ingekort is en er waarschijnlijk toch geen 2e seizoen komt.



Maar wie heeft de serie gezien en kan mij vertellen wat in de allerlaatste minuut/minuten gebeurde? :pray:



Het laatste wat ik gezien heb is dat Freed aan Will, Jay en Tyler wil gaan vertellen wie de “fourth branch” is, en dat Agent Marlow traceert dat de laatste die gebeld heeft naar de man die haar wilde vermoorden haar eigen baas is. Net op dat moment dat je de schrik op haar gezicht ziet als ze dat beseft stopt dus de opname bij ons.



WAT IS ER DAARNA NOG GEBEURD? :doh: :pray:

Niemand? :frowning:

Ken de serie niet, maar heb ff voor je gegoogled.

Via deze link kom je een hoop te weten, geloof ik!



http://community.tvguide.com/blog/Celebrity-Blogs/Davids-Traveler-Blog/800048619