Travel Tray

Iemand ervaring met een speeltafeltje voor in de auto? (en dan bij voorkeur deze? :wink: )

Wij gaan dit jaar voor het eerst in de zomer een stuk reizen met de auto en vroeg me af of dit handig is.

Het werd me via iemand aangeboden voor 10 euro. En vraag me af of ik het moet doen of niet.

Alvast bedankt voor jullie inzichten!

Niemand zoiets dergelijks gebruikt?

Hoe doen jullie dat bij lange afstanden om ze te laten spelen?

Dit ken ik niet, maar ziet er wel leuk uit! We hadden wel een soort bord gekocht, voor aan de stoel ervoor, maar dat paste helemaal niet, want de autostoel was te hoog. Dus wij geven hem bijna niks tijdens lange stukken rijden, hij heeft er geen behoefte aan. Hij kan uuuuuren naar buiten kijken en alles benoemen, en valt dan vanzelf een keer in slaap.

Met de jongste is het nog afwachten :smiley:

Maar zoiets is voor komende zomer misschien wel wat, ik ben benieuwd naar ervaringen!

Wij hebben 2 meiden van bijna 6 en 7 en nog nooit zoiets gebruikt, nodig gehad of gemist. :wink:

Hier ook nog noooit nodig gehad… t is zelfs nooit bij me opgekomen… hoe doen we het op lange stukken eh…

2 dvd schermpjes op de hoofdsteunen en kids filmpjes laten kijken. Ik zie ik zie wat niet ziet doen, gekke autonummerbord afkortingen verzinnen… ala “34-LKV-3 is 34 lange korte varkens te koop op nummer 3” De route helpen vinden door borden te lezen (kunnen de oudste 2 inmiddels al) De kleintjes luisteren naar de muziek of kijken dora op de dvd en vallen idd in slaap.

In de auto mag niets wat door de auto gegooid kan worden, geen tekenmateriaal of anderszins klein spul als harde autootjes ofzo… ik heb vanaf dag 1 dat we kinderen hadden altijd geweigerd om knuffels, spenen, flesjes, speeltjes en wat dan ook in de auto op te gaan lopen rapen en naarmate ze groter werden, kregen ze die niet eens meer in de cabine, maar in de kofferbak mee.

Drinken mogen ze ook niet onder het rijden, anderzijds stop ik wel elke 45 minuten, al is het maar 3 minuutjes om ze even te laten drinken/plassen en elke 2e pauze is dan wat langer…

Maar dus nooit iets van een tray ofzo…ik denk alleen maar "hebben ze weer wat om ruzie om/mee te maken… “mama, Peter heeft zijn tray half op MIJN schooooottt” ofzoiets. :shifty: