Nou ben wellicht beetje vroeg met info zoeken maar…
Welke traphekjes hebben jullie? En wat zijn de ervaringen ermee?
Ik heb gehoord dat ze van de Ikea goed zijn. Wie weet hier iets van?
:silenced:
he handig zeg!!
maar ik ben op zoek naar traphekjes voor bij de trap
Deze hekken zijn ook geschikt voor trappen, kijk maar op de site…
ik had er al 1 toen ik zwanger was :lol:
Komt omdat onze hond van 12 een x van de trap was afgevallen heb ik er al 1 gekocht.
Zal van de week even een foto maken.
Die van ons komt bij Ikea vandaan.
Onder aan de trap hebben een traprekje dat tussen de muur geklemt zit. Daar zit een deurtje in wat open kan. Werkt super!
Boven aan de trap hebben we een kiddyguard. Een soort van oprolbaar hekje. Heel handig, want het neemt dus ook geen plaats in, omdat we op de overloop weinig ruimte hebben. We zitten dus niet met openstaande hekjes e.d. te knoeien.
Amy heeft er al heel wat keren aangehangen, maar hij is heel stevig :thumbup: Voor de trap naar zolder hebben we ook zo;n klemhekje met een deurtje. De kiddyguard is best prijzig namenlijk en we konden hem goedkoop overnemen van vrienden.
wij hebben traphekjes van de ikea. zowel de standaard uitvoering als het klemhekje en ze ze werken super! als je een ikea familiy card hebt krijg je korting! ( en gratis koffie, dus gewoon even zo’n card aan vragen, is gratis!)
Sis die hebben wij hier ook voor de keuken :thumbup:
Wij hebben ook die houten Ikea hekjes, en die bevallen prima!!
Het enige is dat je wel aan iedereen die ze niet kent even moet uitleggen hoe ze werken, want als je de sluiting forceert, gaat ie kapot.
wij hebben er laatst 1 bij de prenatal gekocht…
was ook nog eens in de aanbieding…
ik meen rond de 25 euro…
wij van ikea… mijn dochter maakt ze gewoon open… :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik heb die van ons gewoon bij de Karwei gekocht…en we hebben er zelf een soort van kattenluik in gemaakt waardoor onze dikke vette huisgenoot er ook doorheen kan als ie opgejaagd wordt door dochterlief 8)
Wij hebben er 1 bij praxis gekocht, bevalt prima!
Wij hebben 2 geuther traphekjes. 1 zodat Tejo (en straks Siep ook) niet naar beneden kan en 1 zodat hij niet naar zolder kan.
Beneden aan de trap hebben we er geen. Past niet zonder iets te moeten timmeren en eigenlijk gaat het gelukkig prima zo.
Bij mijn schoonouders (als Tejo daar een keertje logeert) hebben ze een ikea traphekje die je kunt klemmen. Overigens ook bovenaan de trap en niet zoals idd vermeld wordt onderaan de trap.
Gelukkig is Tejo erg voorzichtig en is het meer dat hij niet zomaar het trapgat mist en naar beneden valt.
De traphekjes heb ik overigens gekocht via mp :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Wij hebben het ‘Lucas’ traphekje bij de praxis gekocht… 40,- euro, maar wel een goeie! ik heb m zelfs drie keer … voor zolder en de gewone trap
Wij hebben de traphekjes van Kiddyguard gekocht via MP :thumbup:
Super dingen en die staan zo lekker NIET in de weg :thumbup: :mrgreen:
hier ook een kiddyguard… ben zeer tevreden.