Wij gaan 't hekje ophangen als we het idee krijgen dat ie daadwerkelijk vooruit komt
Hij zal echt niet ineens ongezien de trap op kunnen klauteren als ie net kan kruipen.
Hmm :think: dat was bij Steven dus wel het geval, zodra hij kruipen kon kon hij meteen de trap op :shock: . Zat ie ineens op de tweede tree (gelukkig stond ik er achter maar was wel heel erg verbaasd)
wij hebben beneden altijd het hekje dicht en boven hebben we zo’n hekje waarbij je hem eruit kan halen als je hem niet gebruikt. dat hekje doe ik er alleen in als hugo boven is. en als hij dadelijk in het peuterbedje gaat slapen zal hij er ook iedere nacht inzitten.
Ons peet ging met 5 maanden rollend door de woonkamer. En echt “ineens” tijgerde hij… op 1 voet, de blaren erop… maar hij kwam waar hij wezen wilde. Ik was zoooo blij dat wij al traphekjes hadden vanwege Niek. Maar bij haar hebben we ze pas met pakweg 1 jaar geinstalleerd. Ze was een wat trager in haar ontwikkeling. Hadden we Peter als eerste gekregen, waren we mooi te laat geweest.
Ik vind gaan rollen en dus van statische plek kunnen veranderen een goede graadmeter voor het plaatsen van traphekjes
Wij gaan 't hekje ophangen als we het idee krijgen dat ie daadwerkelijk vooruit komt
Hij zal echt niet ineens ongezien de trap op kunnen klauteren als ie net kan kruipen.
Traplopen (of eigenlijk kruipen) kunnen ze vaak al voor ze kunnen stappen. :silenced: Ze hebben nl ‘houvast’ aan de treden en zijn voor je het weet boven. En serieus mijn kind (betekend niet dat ze dat allemaal doen) heeft het kruipen dus overgeslagen, maar hij kwam gerust de trap op want dat kon hij dus wel. :shock:
Traplopen (of eigenlijk kruipen) kunnen ze vaak al voor ze kunnen stappen. :silenced: Ze hebben nl ‘houvast’ aan de treden en zijn voor je het weet boven. En serieus mijn kind (betekend niet dat ze dat allemaal doen) heeft het kruipen dus overgeslagen, maar hij kwam gerust de trap op want dat kon hij dus wel. :shock:
Sluit ik me bij aan, toen mijn oudste kon kruipen zat hij niet veel later op het tv meubel, een trap is peanuts
Sluit ik me bij aan, toen mijn oudste kon kruipen zat hij niet veel later op het tv meubel, een trap is peanuts
Snap ik
Daarom zei ik ook, dat ze er komen als we het idee krijgen dat ie daadwerkelijk iets dergelijks gaat doen.
Hij ligt nu voornamelijk op zn rug ( of op zn buik in ons bijzijn) of zit in de wipstoel.
Als hij aanstalten maakt om zn knietjes onder zn billen te schuiven om te willen gaan kruipen, is 't wat mij betreft tijd om ze op te hangen.