van die makkelijke om te klemmen ipv te boren voor 20 euro geloof ik :thumbup:
waar heb je die gezien dan? want hier staat hij niet in de folder en online ook niet?
hier staat ie wel in de folder! ook op internet!
[edit beheer: link weggehaald]
even offtopic, jullie weten dat die niet geschikt zijn voor bovenaan de trap?!
en voor mij zou het een dure grap worden, er moeten 2 verlengstukken aan… (als dat al mogelijk is) onze trap is 1 meter 15 breed… :?
@mama_desiree wrote:
even offtopic, jullie weten dat die niet geschikt zijn voor bovenaan de trap?!
uh… nee hoezo niet dan? wij hebben ze juist voor de trap gehaald :shifty:
@Cell wrote:
en voor mij zou het een dure grap worden, er moeten 2 verlengstukken aan… (als dat al mogelijk is) onze trap is 1 meter 15 breed… :?
ja… dat probleem hebben wij hier ook dat er meerdere verlengstukken op moeten :thumbdown:
@Angel & Luna wrote:
@mama_desiree wrote:even offtopic, jullie weten dat die niet geschikt zijn voor bovenaan de trap?!
uh… nee hoezo niet dan? wij hebben ze juist voor de trap gehaald :shifty:
doordat je ze klemt en dus niet vast schroeft kunnen de hekjes gaan schuiven als er een groot gewicht tegen aan valt. met als gevolg dat kinderen alsnog van de trap kunnen vallen.
dit advies kreeg ik bij een babyspeciaalzaak. wij wilden een klemhekje en hun gaven dit gelijk aan (wij hebben een klemhekje tussen de keuken en woonkamer)
ok… nou dan gaan ze mooi terug
bedankt iig voor het doorgeven :thumbup:
klemhekjes zijn idd allen voor onder aan de trap, of voor tussen deurposten
graag gedaan
Ik heb gewoon klemhekjes boven aan de trap, volgens de fabrikant zijn ze daarvoor gewoon geschikt. Ben er met mijn gewicht aan gaan hangen en nog niks dus ik heb ze gewoon boven aan de trap.
ik neem dan toch liever het zekere voor het onzekere.
Maar er op gaan hangen werkt anders dan dat er met kracht een kilo of 15 tegenaan valt… door de schok, kan het idd gaan schuiven.
Wij hadden hem ook bedacht voor beneden… maar inmiddels gewoon op marktplaats een hekje met pistoolsluiting van ijzer, te verstellen tot de breedte die wij nodig hebben, 15 euro per hekje. :thumbup:
oh goed om te weten zeg! Moest ik nl ook nog kopen…