Noa heeft heel lang alleen maar gezeten, maar nu ze zich steeds sneller gaat voortbewegen, moeten we dus aan een traphek. Of liever gezegd drie. Maar wij hebben zo rot trap. Zo’n wenteltrap met een metalen paal. Iemand een tip welk traphekje geschikt is?
Zo zitten wij met dezelfde vraag…wij hebben een open trap… :shifty:
Ik kan je dus niet helpen…
Een vriendin van mij heeft ook zo’n trap en die heeft het volgens mij gewoon bij de Gamma ofzo gekocht. Mochten ze het daar niet hebben, dan zou je bije en babyzaak kunnen vragen. Ikea heeft ook traphekjes.
Een vriendin van mij heeft ook zo'n trap en die heeft het volgens mij gewoon bij de Gamma ofzo gekocht. Mochten ze het daar niet hebben, dan zou je bije en babyzaak kunnen vragen. Ikea heeft ook traphekjes.
Ja maar ik vroeg me af of er misschien speciale traphekjes zijn voor zo'n trap.
Niemand die het weet?
een vriendin van me heeft een trap in de woonkamer en daar een heel rek omheen … dus 4 hekjes aan elkaar zeg maar, zal eens vragen waar ze die vandaan hebben.
en wij hebben zelf een wenteltrap , houten treden aan een ijzeren paal … heb geen idee hoe je alleen de trap kunt afschermen :think: … ik denk dat wij een traphekje in de gang naar de trap toe zetten zeg maar.
zo’n trap hebben wij dus ook ja, met zo’n paal.
heb ff gegoogeld … maar er is wel e.e.a. te verkrijgen hoor.
ja ik denk dat het zoiets gaat worden
veel hekjes op de site van pasopshop.nl
succes !
groetjes,
Nicole.
bedankt!
ga meteen kijken
We hebben de oplossing. We hebben twee gewone hekjes en we maken een plank aan de paal (met van die regenpijpklemmen) en daar maken we de hekjes aan vast. Als we zover zijn zal ik er een foto van maken.