trap bekleding vraag.

een traprenovatie zie ik niet zitten aangezien het een huurhuis is.

halve maantjes viind ik niet mooi, en dit vind ik dus helemaal geweldig.

@mamaMarije wrote:

maar hoe hard slijt een trap nou helemaal? :shifty:

Mijn ouders hebben nog nooit iets op de trap gehad en lopen nog op de originele trap van het huis hoor. Oké eens in de 5/6/7 jaar moet de boel even opnieuw gelakt worden, dat wel.

Laat ik nou vandaag zijn begonnen met de trap! :wink:

Ik weet niet wat de bewoners voor ons met de trap hebben uitgespookt, lijkt wel alsof ze voedsel tekort kwamen en maar uit frustratie aan de trap zijn begonnen ofzo, want de trap ziet er echt niet meer uit en dit zijn niet eens zulke hele oude woningen.

(misschien een jaar of 34 dus geen eeuwenoud huis)

Om een heel mooi resultaat te krijgen zal ik eigenlijk moeten plamuren, maar heel eerlijk… dit is een huurhuis en de woningbouw werkt ons met alles tegen, dus om straks een schitterende trap achter te laten… :naughty: Dus hij moet netjes worden, maar het hoeft voor mij niet helemaal perfect te zijn.

Ik doe het overigens zelf en ook bij ons komen er uiteindelijk halve maantjes op. Ik persoonlijk vind dat iets meer aangekleed staan dan een ‘kale’ trap.

@knipoogje1983 wrote:

owww suuus, een bericht zoals ik het graag hoor! mag ik vragen welke kleur je de trap geverfd hebt?

De trap is gebroken wit. Dezelfde kleur als de lichte kleur van de microsteps, zeg maar. Ziet er mooi uit. Ik kan wel eens een foto maken (we wonen er nu even tijdelijk niet, maar ik kan er wel een foto gaan maken).