Trap bekleden

We moeten (helaas) onze trap opnieuw laten bekleden. Dankzij de hond :wall:

Nu ben ik een beetje aan het rond kijken, maar vind het moeilijk welk bedrijf we het moeten laten doen.

Vrienden hebben afgelopen maand voor 800 euro :shock: laten doen, dat vind ik een beetje te veel eigenlijk.

Maar het tapijt op de trap moet ook wel weer van goede kwaliteit zijn…



Wie heeft er ervaring?

Met welk bedrijf? Wat is een schappelijke prijs?

Bij tapijtzaken kun je toch vaak vloerbedekking laten leggen en soms doen ze het zelfs gratis. Dat hoeft echt geen €800,- te kosten. En anders even om je heen vragen, misschien vind je iemand die het in de avonduurtjes voor je wil doen. :wink:

ik heb het vorig jaar laten doen dooor een beunhaas maar weet dat kwamtum het ook doen voor ik meen 150 euro dat is ieder geval een stuk goedkoper als wat je nu aangeeft

Wij hebben het via kwantum laten doen, hoefden toen alleen de vloerbedekking te betalen, leggen was gratis.

Dat was wel een actie, dus normaal kost het leggen wel geld, maar hoeveel weet ik niet…

Wij hebben een hoog gitzwart tapijt laten leggen op de trap door Carpet Land. Ziet er chique uit en we hebben gekozen voor een duurder tapijt en we waren rond de 400 euro kwijt.

als je zelf een handige man hebt… of zelf handig bent, lukt het ook wel. De oude stukken overtekenen op de nieuwe, lijm erachter, en klaar.



alleen ff een goede tapijtschaar en een merkstift… dats al!

Wij hebben een half jaar terug Tapijt laten leggen door Tapijtcentrum zit ook door heel het land.



Wij hebben hier echt een slechte ervaring mee.



We hadden een goede kortharige vloerbedekking uitgezocht voor 600, euro zouden ze het komen leggen.

Heb best een smalle trap.



De eerste x hebben ze met 3 mensen hier de trap bekleed en ik ging kijken ik schrok me een hoedje :shock:

Toen 2 weken later is iemand het komen herstellen en was het nog steeds niet goed.

Is de chef alles opnieuw komen leggen alleen.

En was weer niet goed, heel mijn muren die net glad waren gezet onder de lijmresten stukken trap zagen we gewoon.



We hebben foto’s gestuurd naar dat bedrijf en een offertje omdat we de muren opnieuw moesten glad maken.

Die offerte was 800 euro.

En ze wilde ons 150 euro geven als het klaar was.

Nou dus echt niet hé !!



En nu zit ik dus met een trap die %)*) is :twisted:



We waren toen nog niet Lid van een bond ( weet niet of dat zo heet maar oke ).Konden dus geen rechtzaak aanspannen :?

Konijn, wij zijn dus beide echt niet handig. En het is best een moeilijke klus!

ga ik zelf niet aan beginnen :wink:



Romata, wat erg! betaal je dan heel veel geld voor en dan is het nog niks…

Wat slecht dat ze je zo hebben behandeld… ze moeten toch gewoon net werk afleveren, daarvoor haal je vaklui in huis. Anders kan je idd wel zelf doen.

Dank je wel voor je reactie, dat bedrijf wordt het dus niet.



Ik heb ook nog even een offerte op gevraagd bij Carpet L, dank je wel Karin.