Wauw das echt vaag haha!
Maar leuk voor hun.
Hahaha blij! :mrgreen:
Als zij daar gelukkig mee zijn…
Thomas Beatie (34), geboren als Tracy Lagondino bevalt begin juli van een dochter. Dat schrijven HLN.be en News of the World. Hij en zijn vrouw Nancy haalden het wereldnieuws met deze mannelijke zwangerschap.
“Ik ben in mijn 36ste week en voel me super�, zegt de man. “Ik heb op internet gelezen dat vele zwangere vrouwen rugpijn krijgen, maar ik zeker niet. Alles verloopt schitterend, ik ben de gelukkigste man ter wereld. We denken zelf aan meer kinderen.�
Bekijk HIER de buikfoto’s!!!
Helemaal onderaan staan ook foto’s van hem als vrouw, nou ze was niet lelijk hoor!!! :think:
Ik blijf het toch raar vinden om een man met een zwangere buik te zien.
En dan ook nog scherend … ik moest gelijk aan de scheertopics denken op dit forum … maar dan net even anders
wat een buik zeg voor een man … ik blijf het weird vinden hoor :shifty:
maar wel mooi :inlove: dat het zo kan :thumbup:
zou hij ook borstvoeding gaan geven :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
zou hij ook borstvoeding gaan geven :mrgreen:
hahahha
nee dat zal er nog gekker uit zien :lol:
:shock: :shock: :shock:
euhhh…
weet het niet hoor :shifty:
vind dit wel heeeeel raar :shifty:
@ilsederooy wrote:
@klavertje4 wrote:zou hij ook borstvoeding gaan geven :mrgreen:
hahahha
nee dat zal er nog gekker uit zien :lol:
zou kunnen er was toch ook een man uit china (een echte man) die zijn kind bv gaf. zal eens kijken of ik het ergens kan terug vinden.
artikel gevonden, niet van de man waarover ik het had maar over mannen en bv in het algemeen.
http://www.huismannen.nl/site/artikel.php?id=483
Transseksuele Amerikaanse man wordt moeder
Een transseksuele Amerikaan, die als De Zwangere Man een tijdje het wereld"nieuws" domineerde, heeft een kind ter wereld gebracht, zo meldt donderdag de Amerikaanse zender ABC News.
De blijde, maar ongewone gebeurtenis vond plaats in een ziekenhuis in Bend, Oregon. De vader/moeder werd 34 jaar geleden als vrouw geboren, maar onderging tien jaar geleden operatief een “gedeeltelijke” geslachtswisseling -het verwijderen van de borsten. Vervolgens volgde hij/zij een therapie met testosteron, het mannelijke geslachtshormoon. Eierstokken en de baarmoeder werden evenwel niet verwijderd. Volgens de burgerlijke stand leeft hij als man samen met zijn (100 pct echte) vrouw Nancy. Aan de figuurlijke wieg van de “mannelijke zwangerschap” stond een kunstmatige bevruchting. Een normale bezwangering zat er ook niet in, want Nancy is onvruchtbaar. (SER)
Ik heb dit al eerder gezien op Ophra echt waar die mensen worden nu gewoon belaagt, en moeten heel meschien onderduiken, omdat er vele mensen tegen hun zijn
Hij is inmiddels ook al bevallen las ik een paar dagen geleden.