translocatie chromosoom

Tillie,wat geweldig dat je zo’n goede echo hebt gehad!!

Ik heb nog nooit van gestuwde niertjes gehoord, maar gelukkig kan dat nog wegtrekken.

Hier is het ok, ik heb volgende week vrijdag de eerste echo, dan hoor ik ongeveer 7 weken te zijn.Vind het wel moeilijk om vertrouwen te houden, vooral omdat ik af en toe krampjes heb en nog geen pukkeltjes. Vorige 2 keren had ik dat namelijk wel, misschien komt het ook nog wel.

Ben ook nog niet echt moe, wel sneller emotioneel.

Oh ik hoop ook zo dat het deze keer goed gaat… :pray:

:-*

BOntje gefeliciteerd meis :inlove:

tillie gefelicitieerd met de goede echo :dance: :dance:

Bontje, het gaat precies toch nog goed :thumbup:

tillie, ik heb in november nog een mk gehad… misschien was je zo in de war… jij gaat goed vooruit :thumbup:

Karin, dankjewel!!Jij ben al weer over de helft, is je uk al gecontroleerd op de chromosomen?

Vicky, ja inderdaad, het was wel heel spannend. Gelukkig loopt de kleine uk precies op schema nu.

Ik had me namelijk al voorbereid dat het mis zou gaan. En jij al weer 16 weken, ga jij nog een vwp laten doen?

Bontje, raden ze af omdat er geen reden is… bij M.aud :vlinder: is de translocatie bij haarzelf ontstaan en dit kindje is goed op groei en alles verloopt normaal tot nu toe… heb maandag wel een extra echo

Bontje :cry:

hoe gaat het met je bontje? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Bontje wat verschrikkelijk oneerlijk heel veel sterkte meis :hug: :hug:

Dankjullie wel voor het medeleven.

Het voelt ook zooo oneerlijk!De echo was eigenlijk heel mooi, met armpjes en beentjes, maar het hartje was er net mee opgehouden.

1 juli mag ik naar de fertiliteitsarts.

Hoeveel miskramen hebben jullie gehad voordat het goed ging?

:-*

Na M.ea en M.aud :vlinder: had ik drie mk, maar kwam door de bloedstolling… en had niks te maken met de translocatie

:hug:

ik had er 1 voor mijn jongetje en erna 2.

bontje hoe gaat het met je?

ben ja al naar de fertiliteitsarts geweest?

sorry voor het late antwoord, maar ik kijk niet zovaak onder dit kopje :oops:

Het gaat hier nu redelijk goed, ik ben doorverwezen naar maastricht voor pgd en heb 4 september het eerste gesprek, ben heel benieuwd.

Hoe is het met jou en je zwangerschap?

spannend 4 september,laat je even weten hoe het was? ik zal natuurlijk voor je duimen!!

hier gaat alles zijn gangetje en het gaat goed gelukkig.