tranen

weten jullie eigenlijk wanneer een baby tranen krijgt?mijn man vraagt zich dit af omdat hij nooit tranen ziet als alissa huilt…

Na 6 weken!



Maar als mijn zoontje huilt zie ik ook geen tranen hoor, ja soms natte wimpertjes maar geen rollende tranen idd.

Ik heb het een tijdje terug ergens gelezen wanneer ze tranen krijgen, maar kan het niet meer terug vinden :wall: :wall:



Mijn kinderen waren alleen behoorlijk snel met het krijgen van tranen: N.yn.ke had de dag dat ze geboren werd al tranen en M.ar.tijn in de eerste week. :mrgreen:

Ik heb op deze site wat gevonden over wanneer baby’s tranen krijgen.

Heb ff google gedaan:



http://www.oeiikgroei.nl/geboorteinfo.asp?id=739

@Lady28 wrote:

Heb ff google gedaan:



http://www.oeiikgroei.nl/geboorteinfo.asp?id=739






:lol: :lol: :lol:

Ik was sneller :angel: :lol:

Ik gaf eerder het juiste antwoord :stuck_out_tongue: :mrgreen:

@Lady28 wrote:

Ik gaf eerder het juiste antwoord :stuck_out_tongue: :mrgreen:




:mrgreen:



Maar dat antwoord klopt in het geval van mijn kinderen dus niet :lol:

mijn meisje had ze al vanaf haar geboorte… :shifty:

@ICL wrote:

@Lady28 wrote:
Ik gaf eerder het wat de meeste baby’s betreft juiste antwoord :stuck_out_tongue: :mrgreen:




:mrgreen:



Maar dat antwoord klopt in het geval van mijn kinderen dus niet :lol:

Volgens mij verschilt het erg per kind…Jinthe had toen ze drie maanden oud was nog geen tranen…en met vier maanden volgens mij een heel klein beetje…maar ze huilt zo zelden dat ik ook amper de kans krijg om ze te zien. :wink:

@Lady28 wrote:

@ICL wrote:
@Lady28 wrote:
Ik gaf eerder het wat de meeste baby’s betreft juiste antwoord :stuck_out_tongue: :mrgreen:




:mrgreen:



Maar dat antwoord klopt in het geval van mijn kinderen dus niet :lol:




:lol: :lol: :lol:

hmm mijn dochter is nu ruim 2 maand maar nog geen traantjes…

is dus erg verschillend als ik dat zo lees… kan het me ook niet meer voor de geest halen wanneer esmee dat kreeg… nu zie ik ze liever helemaal niet huilen maar vroeg het me toch af…

Mijn zoon heeft al vanaf dat ie een paar weken was tranen. En dan echt dikke tranen. Nu nog, ik moet er meestal om lachen (niet uitlachen :naughty: ), want soms huilt ie zomaar wat en ja hoor: dikke tranen :lol:

Bij steven na 1 maand ongeveer, maar dan alleen als hij gefrustreerd raakt omdat hij iets nog niet kan of pijn heeft. Bij het hongerhuiltje geen tranen