Tranen van boosheid.

WOW KARIN IK BEN MEGA TROTS OP JOU :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Goed van je m zo je poot stijf te houden! En IK ga dus NOOIT naar die zaak toe!



of zal ik daar binnenkort even heen gaan vragen om diezelfde zeep en MEGA geschokt gaan reageren dat hij zo duur is, vraag ik of de prijs verhoogd is enz. En of ik nou de eerste ben die er over valt :wink: Kijken wat hij zegt! :lol:



Hoe dan ook :hug: dat je zoveel energie erin mest steken en je ten zo rot voelde, ik kan je gevoel helemaal voorstellen.

Vind het een rare gang van zaken in die winkel. :think:

och jeetje wat een ****** …



Kan me je woede goed voorstellen om zijn idoote houding! :evil: en geef je groot gelijk hoe je hebt gehandeld!!!



Kijk het is wat je man en andere ook zeggen niet verplicht maar als klantenservice zou het wel heel netjes zijn!



Ik zou als ik die verkoper was geweest gewoon het verschil terug hebben gegeven en inderdaad niet de literfles terug hebben genomen. Gelukkig heeft hij die 8 euro uiteindelijk ook terug gegeven en dat staat hem wel goed…











wat tranen van boosheid al wel niet kunnen doen he :lol:

Soms vind ik het wel vervelend hoor, tranen van woede. Mensen denken gauw dat ik emotioneel ben. Klopt natuurlijk wel, woede is ook een emotie maar het lijkt net of ik om alles jank :wall: Terwijl ik gewoon kook van woede! :?