wie heeft er ook 1 ???
wij hebben er gisteren 1 gekocht, we moeten hem alleen nog ingraven, ppff wat een werk…
we gaan nu de tuin opofferen, voor dat ding, maar er komt wel een nieuwe tuin voor terug ( een verhoogde om zo het over gebleven zand van onder de trampoline te her-gebruiken
heb net het geraamte opgezet, moest wel even slikken en 3 keer kijken want hij is wel erg huge geworden :shifty: , hij is 3m66 groot…maar goed straks kan mama ook haar kilootjes kwijtraken hahahaha
even een polletje wie hem heeft ingegraven en wie niet!
hier een kleine trampoline maar ingegraven
Hier een grote trampoline, 4.00 doorsnee, en helemaal met de hand door manlief ingegraven :inlove:
hier geen trampoline, maar als die er zou komen, dan zou die ingegraven worden.
Heb zelf aan wedstrijd springen gedaan en ook daar een paar niet fijne valpartijen gezien… en dat zijn dus mensen die het al jaren doen… wil niet weten wat er dan met een/mijn kind kan gebeuren als het lekker aan het stunten slaat.
willen de ingravers even hier langs komen de trampoline bij mijn moeder ingraven hahaha
Mijn moeder is aan het verhuizen en krijgt er zomaar een MEGA trampoline bij kado, willen de vorige bewoners niet meenemen (eigenlijk wil mijn moeder hem niet houden :evil:)
Maar ik zei, ah joh, lekker ingraven,… maar nu ik er over nadenk,… heb ik daar eigenlijk echt geen zin in! Dusssssss,…
Maar Kim, je kunt er ook vangnetten omheen kopen, minder mooi maar wel veilig, ik zou hem wel gaan ingraven als ik jou was! (lekker laten doen, als bezigheid en binding met de jongens voor je hub :inlove: )
@Suuus wrote:
Hier een grote trampoline, 4.00 doorsnee, en helemaal met de hand door manlief ingegraven :inlove:
En hij springt lekker :mrgreen: ik kan het weten…
oke dat vraagt nu natuurlijk ook om fotoooos :mrgreen:
wij graven hem zo wie zo in kaboutertje
@Paschal75 wrote:
@Suuus wrote:Hier een grote trampoline, 4.00 doorsnee, en helemaal met de hand door manlief ingegraven :inlove:
He lief Pasje, volgens mij heb je er ook nog wel een fotootje van, toch

Wij hebben zelf geen trampoline, maar onze buren wel en de kinderen mogen daar ook op (alleen even vragen). Deze is niet ingegraven en best wel groot.
Die van ons is 2.44 en staat dus los op de grond. Wij hebben er wel zo’n net omheen, want ik vind het nog steeds best wel gevaarlijk. Wij hadden er ook een trapje bij, maar dat werkte niet, dus nu standaard een krukje.
Ik wil er een ingegraven, maar manlief vindt ze doodeng en wil niet met de kids naar de EHBO :inlove:
Ideale lichaamsbeweging en altijd iets te spelen buiten, maar dan wel ingegraven.
Petri
@petri wrote:
Ik wil er een ingegraven, maar manlief vindt ze doodeng en wil niet met de kids naar de EHBO :inlove:
Gewoon niet met 2 kids tegelijk op 1 trampoline, hoe leuk ook.
Je kan elkaar dan dus behoorlijk lanceren.
Wij deden heel vaak aan het eind van een training nog even geinen met 3 man eh vrouw eh meisjes op 2 trampolines… 1 van mijn clubgenootjes is toen dus weg ‘geschoten’… die kon idd richting EHBO en een tijd niet trainen en wedstrijden trainen…sinds die tijd was het dus ook verboden om te doen…
@Suuus wrote:
@Paschal75 wrote:@Suuus wrote:Hier een grote trampoline, 4.00 doorsnee, en helemaal met de hand door manlief ingegraven :inlove:
He lief Pasje, volgens mij heb je er ook nog wel een fotootje van, toch:inlove: ?
Niet van mezelf…wel van de kindjes :inlove:
paschal die is mooi!!!
hier die van ons…under construction :mrgreen:
aahh zoo
Beetje stomme vraag wellicht, maar hoe doe je dat precies ingraven. Er moet nog ruimte voor de vering vrij gehouden worden. Zit er helemaal geen zand onder de trampoline of toch wel?? wij willen de tuin helemaal gaan betegelen en in 1 hoek een trampoline, maar willen die ook het liefst ingegraven, maar zaten ons allebei af te vragen hoe dat dan precies te doen.
@Maxime wrote:
Beetje stomme vraag wellicht, maar hoe doe je dat precies ingraven. Er moet nog ruimte voor de vering vrij gehouden worden. Zit er helemaal geen zand onder de trampoline of toch wel?? wij willen de tuin helemaal gaan betegelen en in 1 hoek een trampoline, maar willen die ook het liefst ingegraven, maar zaten ons allebei af te vragen hoe dat dan precies te doen.
De trampoline kan niet verder ‘veren’ dan de diepte van de poten (zou misschien wel kunnen als je heel hard springt, maar is niet de bedoeling natuurlijk)… dus een kuil maken die zo diep is dat de poten in de kuil op de grond staan en de bovenkant van de trampoline gelijk is aan de grond :thumbup:
@mamaMarije wrote:
@Maxime wrote:Beetje stomme vraag wellicht, maar hoe doe je dat precies ingraven. Er moet nog ruimte voor de vering vrij gehouden worden. Zit er helemaal geen zand onder de trampoline of toch wel?? wij willen de tuin helemaal gaan betegelen en in 1 hoek een trampoline, maar willen die ook het liefst ingegraven, maar zaten ons allebei af te vragen hoe dat dan precies te doen.
De trampoline kan niet verder ‘veren’ dan de diepte van de poten (zou misschien wel kunnen als je heel hard springt, maar is niet de bedoeling natuurlijk)… dus een kuil maken die zo diep is dat de poten in de kuil op de grond staan en de bovenkant van de trampoline gelijk is aan de grond :thumbup:
Ok, zover hadden we hem al, maar zet je de poten vast en hoe dan. Stut je dan de zijwanden zodat de kuil niet instort? Kun je de trampoline dan nog wel afdekken, hoeveel ruimte tussen kuilwand en trampoline zelf moet er zijn. Ik heb nl een man die heel zeker iwl weten dat het absoluut veilig is en tot op de millimeter nauwkeurig op de hoogte wil zijn van hoe het allemaal te bewerkstelligen.
Van de week ook maar eens even contact opnemen met leveranciers.
Hij staat hier nu nog op de grond maar wil hem tzt zeker ingraven. Vind dat vele malen mooier.