trakteren, wat is leuk voor het kind

whahahaha… hier dezelfde Desiree! Ook maandag trakteren… Ik heb ze alleen op stevif ijzerdraad in een kronkel gebogen zodat het op een rupsje nooitgenoeg lijkt…

dat is toevallig cella! hoe ga jij de ogen maken? ik twijfel tussen eetbaar papier voor het oogwit en dan met een chocolade stift het oog of helemaal met chocoladestift.



met ijzerdraad is ook een goed idee, met zo’n satéprikker is het wel een beetje een houten klaas :lol:

@Cell wrote:

whahahaha… hier dezelfde Desiree! Ook maandag trakteren… Ik heb ze alleen op stevif ijzerdraad in een kronkel gebogen zodat het op een rupsje nooitgenoeg lijkt…




Ijzerdraad? door je vruchten heen?

Toevallig dochterlief vandaag deze laten trakteren:



ooh mex! een te leuk idee! die onthou ikvoor de grote kindjes op het kdv!

Wat een leuk topic! Helaas duurt het even voor mijn kids kunnen trakteren. Suikerfeest valt in de vakantie en eerste is jarig in januari. Nog even geduld, maar kan hier veel inspiratie vinden!

Liefs

Je kan trouwens ook denken aan helemaal geen eten of drinken. Kinderen hebben al wat mee naar school voor de pauze. Ik zag op internet dingen als bellenblaas, leuke rietjes (die stevige herbruikbare), magneetjes, vingerpoppetjes etc etc.

Liefs

Zo het feest is geweest. Ik was erbij het was heel leuk. De traktaties waren goed gelukt. Sommige kinderen wilden ze niet eens openen maar mee naar huis nemen, anderen wilden vast wat ervan eten en ze dan weer dichtmaken, en anderen rukten de verpakking eraf en vielen aan.

Ach allemaal goed.

Ook heel leuk die druiven met aardbei!!

Wat leuk. Ik vind die aardbeien met druiven ook erg leuk!



Lars ook, dus dat wordt hem. Leuk idee!!!