traktatietip??

Tja, ik weet het , ik ben ruim laat, maar heb het voor me uitgeschoven omdat ik echt helemáá'l niet crea ben… :shifty:



Joost trakteert woensdag op de psz maar wat??



Iemand een leuk, beetje origineel en vooral makkelijk idee?

Ik doe voor Quillan doorzichtige plastic bekertjes eerst vullen met chipito’s dan met popcorn. Heb je een soort van glaasje bier plak er nog een rooie ster op glaasje heineken bier.

Ik kocht een piepschuimen bol omkleden met alufolie en dan sateprikkers tot bloemen of poppetjes maken met wat gekleurd papier (zijn ook zo te koop)…

het lekkers eraan wat jij eraan wilt hebben… verspreid in de bol steken…

zo krijg je een leuk egelachtig kleurrijk iets…

ik zag in het blad kinderen een leuke traktatie



een lange vinger met een vingerpopje erop ik denk dat ik dat ga doen ik heb anders nog wel een site met allemaal traktatie tips als ik de link kan vinden pb ik hem wel

Dena, ik heb mijn traktatie van deze link!



Erg leuk om te zien en makkelijk!



http://www.traktatietips.nl/

Kies dan herfsttraktatie, ik heb die van de mandarijnen gedaan! (Wuppies).



Succes!



Liefs,

Moon

ik vond deze wel heel schattig.





en redelijk gezond, want ik vind op die jonge leeftijd eigenlijk dat je zo veel mogelijk gezond moet tracteren, omdat je anders gewoon voor andere ouders kiest wat hun kinderen allemaal binnenkrijgen.



verder staat er echt onwijs veel op inet, dus er moet toch ook op deze korte termijn wel iets te vinden zijn voor je! :thumbup:

Ow Fiep! Die zijn te leuk zeg! :inlove:

Die zien er inderdaad erg lief uit Fiep. MAAR…



ik moet ze een avond van te voren maken , ben bang dat ze de ochtend daarna taai of hard zijn…

brood is hier trouwens nog nooit goed gelukt dus daar durf ik me voor Joost zijn traktatie al niet aan te wagen.



( ik zie ze in gedachten elkaar al bekogelen met die dingen… :shifty: )



Ik denk dat ik voor de traktatie van Moon ga, alhoewel ik ze dan inderdaad snoep geef…



Lizzy bedankt, ik ga de sites nog eens even bekijken…

mag er op jullie psz snoep gegeven worden/

bij senna op school mag dat niet

Ja…

Je wil niet weten met wat voor grote zakken snoep hij soms naar buiten komt sjouwen… :roll:

@dena wrote:

Die zien er inderdaad erg lief uit Fiep. MAAR…



ik moet ze een avond van te voren maken , ben bang dat ze de ochtend daarna taai of hard zijn…


damn, goed punt, dat hier helaas ook opgaat....

O die zag ik in de allerhande staan ja, ze zijn zo leuk he :inlove: Ik denk dat ik voor Kaylee die komkommerkrokodil ga maken en er dan vanalles opprik… Hier iig geen snoep of zo, ik erger me altijd kapot als Kaylee weer eens thuis komt met een grote zak snoep :shifty:



Ook zoiets raars:

bij de intake van de psz, was de juf hier thuis, en toen zei ze dat er getrakteerd mocht worden, maar liefst wel wat gezonds… (niet dat iemand zich daaraan houdt tot nu toe, maar goed).

Maar dan is de juf zelf jarig en trakteert ze op… kinder chocolade eieren :shock:

Paddenstoeltje van een danoontje (of ander merk :wink: ) en een eierkoek.

Heel simpel neem een stukje doorschijnt inpakpappier (van dat folie achtige) zet het Danoontje in het midden, eierkoek boven op het Danoontje leggen en dan inpakken met een leuk strikje.

Eierkoek kunnen ze evt meteen opeten en Danoontje is voor thuis.



Heel simpel en snel klaar en de meesten vinden het nog erg lekker.



Wil je het helemaal afmaken dan zou je het Danoontje kunnen versieren met een stookje groen ingeknipt papier en de eierkoek kunnen kleuren doormiddel van wat bietensap en dit mengen glazuur.

Dit over het dakje strijken (de eierkoek) en smarties op het dakje plakken.

@fiep klophout wrote:

@dena wrote:
Die zien er inderdaad erg lief uit Fiep. MAAR…



ik moet ze een avond van te voren maken , ben bang dat ze de ochtend daarna taai of hard zijn…


damn, goed punt, dat hier helaas ook opgaat....


maar na een nachtje erover slapen :mrgreen: :

ze hoeven maar 15 minuten in de oven he. dus je zou ze de avodn daarvoor kunnen klaarmaken, in koelkast kunnen bewaren en dan ' s morgens kunnen bakken. dus dat ga ik allicht toch doen, tzt.

veel plezier met uitdelen en zijn verjaardag in het algemeen!

ohhhh die egeltjes Fiep helemaal SUPER!



Ik ben zondag jarig en dan blijven er ook mensen eten, dan maak ik voor de kids brood egeltjes denk ik!!!



En dat idee van die paddestoeltjes vind ik dus ook helemaal geweldig!



Ik ben ook altijd erg crea bea geweest voor traktaties, was altijd een groot succes!

Kim heeft laatst “mini-taartjes” getrakteerd.

Supersimpel, cakeje ( gewoon kant en klaar gekocht :wink: ), met prikkertjes een paar spekjes erop en een vlaggetje erbij.

Ingepakt met dat doorzichtige folie, en het zag er superleuk uit.

Ben de avond ervoor maar een uurtje bezig geweest :thumbup:

wat ga je nu doen?