Traktaties eerste verjaardag op creche. Ideeën gevraagd!

Lissa’s eerste verjaardag komt er aan. De cadeautjes zijn in huis, de taarten besteld, hapjes geregeld. Alleen; nu moet ik nog iets bedenken voor het kinderdagverblijf. Nu dacht ik iets leuks te hebben, maar daar had ik konijnenballonnen voor nodig van Intertoys en die heeft ze niet meer!!! Aaargh. Iemand nog leuke ideeën?



Groetjes, Carenza

Niemand trakteert/heeft getrakteerd op de eerste verjaardag?

haha, ik heb geen antwoord, wel precies dezelfde vraag :mrgreen:



op welke dag is jouw dochter jarig?

en heb je al ideeen? :stuck_out_tongue:

Ik had laaste een tijdschrift met hele leuke traktatietips en heb ze dus bewaard met t idee van dan hoef ik straks niks meer te bedenken haha!



Wat ik erg leuk en makkelijk vond zijn lange vingerpoppetjes. Vingerpoppetjes, lange vinger erin en leuk presenteren in een half open koffertje en klaar is Kees!



Succes ermee!

die is ook leuk.



ik las in een oud topic hier het idee van varkentjes met een danoontje als neus of een eierkoek als lieveheersbeestje.



ik twijfel nog even wat onze zoon is allergisch en mag die dingen zelf niet hebben. beetje suf om dat dan te trakteren maar ja wat dan :roll:

Ik hou het simpel. Dinsdag is mijn dochter jarig en vandaag vierden we het voor familie en vrienden (jeumig, wat een drukte, zo’n kinderverjaardag en de kleine meid zelf was ziek en heeft het grootste gedeelte geslapen, de ziel).



Ik heb bij de Hema kleine giftbags gehaald, bij de Zeeman zijn deze week loopbeestjes van hout in de aanbieding voor 1 euro p/s en die gaan met wat rozijntjes in de giftbag. Mama doet ff makkelijk! Lissa heeft zelf ook een loopbeestje gehad en ze vindt hem helemaal geweldig!

Ik heb voor het kinderdagverblijf, kleine badeendjes gekocht en dan een doorsje rozijntjes met een strikje om de hals van het eendje.

Ik hoop dat dit in de smaak gaat vallen.

Badeendjes zijn ook altijd goed! Lissa heeft nou een paar badfiguurtjes gehad en ze is met allemaal nog steeds even gek!

Ik heb voor Sam ook vingerpoppies gebruikt. En een doosje Jip & Janneke appelstukjes, samen in een doorzichtig plastic bekertje. Lijkt het net of het poppie het doosje vasthoudt. Was een drol werk en kostte amper wat ( lang leve de Action en de Hema)

die zijn leuk Mip :thumbup: waar had je de vingerpoppetjes vandaan? Ikea?

Nope, nóg goedkoper; de action :mrgreen:

mischa zijn 1e verjaardag heeft hij op baddiertjes getracteerd, en zijn 2e verjaardag op mini boekjes van dikkie dik

Ik heb krentjes getrakteerd bij de gastouder. Ik had op de doosjes een lieveheersbeestje gemaakt. Zal een foto bij plaatsen.

Bananenbootjes :thumbup: !

Je koopt van die kleine kinderbanaantjes. Je neemt een sateprikker en daar plak je (zelfgeknipte) vlaggetje aan. Daar kun je dan de naam van je kindje en de leeftijd opzetten. Eventueel prik je aan de prikker nog een spekje. Dan de prikker in de (hele) banaan steken en je hebt zeilbootjes.

Heb even geen foto bij de hand.

het wordt de traktatie van Mip :smiley:

hub is er nu inkopen voor aan het doen

bedankt voor de tip :thumbup: